شهر خبر

ماجرای خرید و فروش لانه خفاش / قیمت ها تا ۱۵۰ میلیون بالا می رود!

اختصاصی گسترش نیوز؛

در این گزارش به بررسی قیمت لانه خفاش پرداخته ایم.

اقتصاد ماجرای خرید و فروش لانه خفاش / قیمت ها تا ۱۵۰ میلیون بالا می رود!

این روزها، بسیاری از افراد به دنبال لانه خفاش می گردند و این موضوع دلایل بسیاری دارد که یکی از آن ها پیدا کردن جیوه قرمز است. جیوه قرمز در بازار های داخل و خارج قیمت بسیار بالایی دارد و یکی از مکان هایی که در آن جیوه قرمز یافت می شود، لانه خفاش است. جیوه لانه خفاش یکی از موضوع های داغ این روزها است که در بازار با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسد  و البته بسیار کمیاب است.

خفاش

به گزارش گسترش نیوز: آن طور که شنیده می شود جیوه قرمزی که در لانه خفاش یافت می شود بسیار کمیاب بود و البته کاربردهای بسیار مهمی هم دارد. جیوه ی قرمز ماده ای بسیار خطرناک است که احتمال مرگ هم دارد که در ساخت بمب های اتمی نیز کاربرد دارد. لازم به ذکر است که جیوه ی قرمز از شکاف هایی که در اثر آتش فشان به وجود آمده اند هم خارج می شوند. قیمت جیوه قرمز لانه خفاش به دلیل دستیابی بسیار دشوار به آن، از سایر انواع جیوه قرمز بالا تر است و برای دستیابی به این نوع از جیوه قرمز باید سختی های زیادی را تحمل کرد.

جیوه-قرمز

خفاش ها اصولا در غار زندگی می کنند و در بسیاری از غارهای کشور می توان لانه خفاش را یافت کرد. اما fi این معنا نیست که به دنبال پیدا کردن لانه خفاش بروید چون خرید و فروش جیوه قرمز جرم دارد. افراد بسیاری به غارها مراجعه کرده و با سختی های فراوان لانه خفاش را پیدا می کنند اما در همه لانه های خفاش جیوه قرمز وجود ندارد. ممکن است از هر ۱۰ لانه خفاش، ۲ الی ۳ لانه وجود داشته باشند که در آن جیوه قرمز وجود داشته باشد. پس باید گفت که راز خرید و فروش لانه خفاش، یافتن جیوه قرمز است.

گزارشات بسیاری نشان می دهد که بزاق خفاش ماده ای تشریح می کند که این امر سبب شده است لانه خفاش قیمت های فضایی پیدا کند. بزاق خفاش، کاربردهایی در پزشکی و بسیاری از صنایع دارد و گفته می شود که هر لانه خفاش میانگین حدود ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در بسیاری از مواقع، اگر مشخص شود که تعداد بسیاری خفاش در یک لانه زندگی می کنند، قیمت آن تا ۱۵۰ میلیون تومان هم افزایش پیدا می کند.

خفاش۲

بسیاری از افراد سودجو، تمام وقت خود را برای پیدا کردن لانه خفاش گذاشته و روزانه چندین مکان که ممکن است در آن لانه ای وجود داشته باشد را بررسی می کنند. این افراد مشتریان خاص خود را دارند و به علت کمیاب بودن لانه خفاش و همچنین اهمیت بزاق این حیوان، قیمت را تا حد نجومی بالا می برند. گفته می شود که این افراد، بزاق و لانه خفاش را تا ۳۰۰ میلیون تومان هم فروخته اند اما شواهد نشان می دهد که کسانی که به دنبال بزاق خفاش هستند، بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان پول پرداخت نمی کنند.

برای جلوگیری از تخریب لانه خفاش، قوانینی را در بسیاری از کشورها وضع کرده اند که این امر سبب شده است تا لانه خفاش قیمت بیشتری پیدا کند. باید اشاره کرد که قیمت لانه خفاش روزانه درحال افزایش است و افراد بسیاری به صورت قاچاق، به این کار مشغول هستند. باید مسئولان محیط زیست، تدابیری را اتخاذ کنند که دست افراد از پیدا کردن لانه خفاش کوتاه شود.