شهر خبر

ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ

ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ

هاشمی رفسنجانی روز دوم اردیبهشت سال ۱۳۸۰ درباره دیدار با مسیح مهاجری و همچنین رئیس بیمارستان سینا نوشته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در ۲ اردیبهشت ۱۳۸۰ را بخوانید؛

آقای [حسین] نصیری، دبیر [شورای‌ عالی] مناطق‌ آزاد [تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی] آمد. توضیحاتی در مورد برنامه‌های آینده مناطق آزاد داد و از مشکلات و کارشکنی‌ها گله نمود. آقای [علی‌اصغر] موحدی، فرمانده سابق حفاظت آمد. از مشکلات کشور و کم‌کاری در مرکز تحقیقات استراتژیک [مجمع تشخیص مصلحت نظام] گفت.

آقای مسیح مهاجری، [مشاور رئیس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد و گفت، عقلای قوم اتفاق‌ نظر دارند که شما می‌توانید کشور را از این وضع نجات بدهید و نظر داد که ممکن است یک وظیفه غیرقابل‌اجتناب باشد؛ تأکید کردم‌ که نمی‌توانم بپذیرم.

عصر دکتر [موسی] زرگر، [رئیس بیمارستان سینا] آمد و قدردانی کرد، از کمک‌های مؤثرم در احیای بیمارستان سینا و گله داشت، از عدم همکاری‌های بعد، ولی از وزیر آموزش‌وپرورش، قدردانی کرد که ساختمان [مرکزی وزارت آموزش‌وپرورش در خیابان سی‌تیر] را [برای طرح توسعه بیمارستان] تحویل داده است.

مجاهدان فلسطینی حماس، با یک عمل شهادت‌طلبانه، بمبی در ایستگاه اتوبوس شهر کفرا در اسرائیل، دو نفر را کشته و ۵۰ نفر را زخمی کرده‌اند و اسرائیل گفته انتقام می‌گیرد. منافقین ۱۵ خمپاره به شهر قصرشیرین انداخته‌اند؛ تلفاتی نداشته است. اجلاس ۳۴ کشور قاره آمریکا -بدون کوبا- تأسیس منطقه آزاد تجاری قاره‌ای را تصویب کرده که ابتدای سال ۲۰۰۶ افتتاح شود؛ بعضی‌ها به‌شدت مخالفند و می‌گویند، سود آن را بیشتر آمریکا می‌برد.

۲۷۲۱۹