شهر خبر

اعلام زمان دقیق ثبت نام وام بازنشستگان + آدرس ثبت نام

اقتصاد اعلام زمان دقیق ثبت نام وام بازنشستگان + آدرس ثبت نام

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وام بازنشستگان برای کمک به تأمین نیازهای روزمره بازنشستگان اعطا می‌شود. شرایط این وام ممکن است بین نهادهای مالی مختلف متفاوت باشد.

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد. حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.