شهر خبر

قدرت نمایی گلکسی A۳۵ در بازار ایران / این گوشی چند؟

قیمت گوشی گلکسی / قیمت موبایل سامسونگ / بازار موبایل

در هفته گذشته، شاهد ورود با شکوه گلکسی A55 به بازار ایران بودیم؛ حالا نوبت گلکسی A35 است که خود را به نمایش بگذارد.

اقتصاد قدرت نمایی گلکسی A۳۵ در بازار ایران / این گوشی چند؟

اگرچه این برادر در دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده قرار دارد و در حال حاضر وفادار به تعهدات خود است، اما با توجه به نرخ دلار و نوسانات معمول در بازار ایران، باید صبر کرده و ببینیم آیا قیمت گلکسی A۳۵ در همان رنج قیمتی باقی خواهد ماند یا خیر.

پس از معرفی جهانی این دو محصول تاج بر سر، حالا گلکسی A۵۵ و گلکسی A۳۵ را در ایران نیز داریم. چه چیزی از این بهتر. تنها نیاز مردم هم برطرف شد!

قیمت گلکسی A۳۵

قیمت پایه گوشی گلکسی A۳۵ با پیکربندی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدوداً ۱۷ میلیون تومان است، که قیمتی قابل توجه نسبت به نسخه‌های قبلی از این مدل دارد. این گوشی در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمتی نزدیک به ۱۸ میلیون تومان عرضه می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی A۳۵

مشخصات فنی گلکسی A۳۵ شامل صفحه نمایش ۶.۶ اینچی اولد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، پردازنده Exynos ۱۳۸۰، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و گواهی IP۶۷ می‌باشد. از ویژگی‌های جدید این مدل می‌توان به استفاده از طراحی Key Island اشاره کرد که قبلاً در گوشی A۲۵ به کار رفته بود. این طراحی به گونه‌ای است که دستگاه دارای لبه‌های مسطح است اما قسمت دکمه‌ها فریمی برجسته دارد.

گوشی-گلکسی

به غیر از گلکسی A۳۵ و گلکسی  A۵۵ چه گوشی بخریم؟

هم‌خانواده‌ی سامسونگ گلکسی A۳۵ یعنی گلکسی A۵۵ با طمطراق بیشتری وارد ایران شد؛ هرچند که قرار بود آن هم جزء میان رده‌ها باید اما به نظر سمتی که قرار بود در آن انجام وظیفه کند به مذاقش خوش نیامد و خواست که در دسته‌بندی بالارده‌ها قرار بگیرد. البته باید توجه داشت که تمامی این مسائل صرفا به خاطر مشخصات و فناوری‌های به کار برده شده در این گوشی‌ها نیست و قیمت دلار و ارز بدون توجه به جیب مردم و نیازهایشان و تکنولوژی‌های به کار برده شده در گوشی‌های هوشمند سامسونگ ۲۰۲۴ همچنان بالا می‌رود.

گذشته از این مسائل با توجه به قیمت گلکسی A۳۵ در بازار، اگر قصد خرید گوشی‌هایی در این رنج قیمتی دارید می‌توانید با مطالعه لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده ۲۰۲۴ و بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۲۰ میلیون تومان درست‌ترن گزینه را با توجه به بودجه و نیازتان تهیه کنید. اما اگر در هیچ‌کدام از این لیست‌ها رنج قیمتی مدنظرتان را پیدا نکردید، ما از برند‌های دیگر، لیست‌های بیشتری تهیه کرده‌ایم که می‌توانید از بین دیگر برندها مانند بهترین گوی‌های شیائومی، بهترین گوشی‌های پوکو و غیره، دستگاه مورد نظرتان انتخاب، بررسی و تهیه کنید.