شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#این#ماوس#میلیون#دارد

این ماوس پد ۵ میلیون قیمت دارد

اختصاصی گسترش نیوز؛

در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات ماوس پدهای محبوب در بازار می پردازیم.

اقتصاد این ماوس پد ۵ میلیون قیمت دارد

آخرین قیمت ماوس پدهای پرطرفدار بازار را می توانید در این مطلب مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

قبل از خرید یک ماوس پد مناسب، باید به چند توجه مهم و ضروری توجه کنید تا پس از انجام خرید، از تصمیم خود رضایت خاطر داشته باشید.

در ابتدای امر بررسی کنید که ماوس پد اندازه و ابعاد مناسبی برای استفاده روی میز کار شما دارد. باید به طور کافی بزرگ باشد تا ماوس راحت روی آن حرکت کند، اما در عین حال فضای کافی برای جا به جایی آسان داشته باشد.

پیش از خرید ارزیابی به عمل آورید که سطح ماوس پد به خوبی با ماوس کار می‌کند. بافتی نرم و صاف می‌تواند به حرکت ماوس کمک کند و دقت را بهبود بخشد. مطمئن شوید که ماوس پد دارای پایه‌ای ضد لغزش است تا در هنگام استفاده ثابت بماند و به آسانی از جای خود حرکت نکند.

برخی از ماوس پدها قابلیت شستشو را دارند. اگر برای شما اهمیت دارد که ماوس پدتان به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن باشد، این نکته را در نظر داشته باشید.

ماوس-پد-1

برندهای مطرح را بشناسید

قبل از خرید، بهتر است نقد و بررسی‌های دیگران درباره ماوس پد مورد نظرتان را بخوانید. این نقد و بررسی‌ها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت، عملکرد و سایر جنبه‌های ماوس پد ارائه دهند.

انتخاب برند مطرح و محبوب قبل از خرید، یک امر مهم محسوب می شود. SteelSeries ،Razer ،Logitech ،Corsair HyperX و ASUS از جمله برندهای معروف و محبوب ماوس پد به شمار می روند.

برخی از این برندها طراحی های خاص و منحصر به فردی دارند و از قیمت خوب و مناسبی هم برخوردار هستند. به عنوان مثال، برند SteelSeries، طراحی مدرن و ساده اما شیک و باکلاسی دارد و از جمله برندهای محبوب و پرفروش بازار به حساب می آید. سازندگان این ماوس پدها از الگوها و طرح‌هایی با جزئیات کم و رنگ‌های متنوع و زیبا استفاده می‌کنند.

پیش از هرگونه اقدامی برای خرید ماوس پد موردنظرتان، توجه کنید که قیمت و برند ماوس پد نیز می‌تواند متفاوت باشد. درنظر داشته باشید که آیا قیمت آن با کیفیت و خصوصیاتی که به دنبالش هستید، منطبق است یا خیر. همچنین برندهای معروف ممکن است ضمانتی برای کیفیت ارائه دهند.

ماوس-پد

با نگاهی به سایت های فروش آنلاین به نمونه های جالبی برخورد کردیم که برخی از آن ها قیمت های عجیبی را درج کرده بودند. یکی از ماوس پدها که طراحی جذاب و تماشایی دارد، نزدیک به ۵ میلیون تومان قیمت خورده است!

در جدول زیر می توانید آخرین قیمت ماوس پدهای موجود در بازار را مشاهده کنید.

قیمت ماوس پدهای موجود در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۴,۹۸۰,۰۰۰

ماوس پد ایسوس مدل ROG Balteus Qi

۳,۸۹۹,۰۰۰

ماوس پد مخصوص بازی ریزر مدل Goliathus Extended Chroma

۳,۷۸۰,۰۰۰

ماوس پد مخصوص بازی کورسیر مدل MM350 PRO SPILL EXTENDED XL

۲,۱۰۰,۰۰۰

ماوس پد مخصوص بازی مدل RGB

۱,۹۵۰,۰۰۰

 

ماوس پد مخصوص بازی استیل سریز مدل Geming