شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

نامجومطلق: سال جدید هم رسید و VAR نیامد

نامجومطلق: سال جدید هم رسید و VAR نیامد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران روند خودش را طی می‌کند و چیز خاصی به آن اضافه نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در آخرین مصاحبه خود گفت: در سال جدید هم فوتبال روند خودش را طی می‌کند. چیز خاصی به آن اضافه نشده است. متاسفانه وضعیت نرمالی ندارد. لیگ عربستان و د و بگوییم فوتبال داریم.

به نقل از اطلاعات آنلاین وی درباره این موضوع که سال ۱۴۰۳ هم رسید و از وی‌ ای آر خبری نشده گفت: وی‌ ای آر یکسری امکانات می‌خواهد و بعید می‌دانم حالا حالا خبری بشود. این منطقی نیست یک بازی دربی هماهنگ کنید و وی‌ای آر بیاید. این در شان کشور ما نیست. الان کشورهای اطراف و کوچک همه این سیستم را دارند.

پیشکسوت فوتبال درباره استقلال گفت: آن‌ها روند خوبی دارند. شاید فوتبالی که بازی می‌کنند چشم نواز نباشد، ولی روند مشخصی دارند و نتیجه گرا است. این روند برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مناسب است. شاید هوادار از این مدل بازی راضی نباشد.

نامجومطلق درباره پرسپولیس گفت: تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند و آن‌ها هم مدعی جدی هستند.

وی درباره مدعیان قهرمانی گفت: فوتبال ما در این چند ساله سه مدعی اصلی داشته است؛ استقلال، پرسپولیس و سپاهان. این‌ها مدعی هستند و ممکن است این مثلث به مربع تبدیل شود.

وی درباره کیفیت لیگ گفت: واقعا کیفیت بالایی نداشته و تفاوتی با سال‌های قبل ندارد.

شاگرد اسبق زنده یاد پرویز دهداری درباره فیلم «پرویزخان» گفت: من ندیدم و دو سه بار دعوت کردند که نتوانستم بروم. درباره فیلم با من صحبتی نکردند. شنیدم چند بازیگر جای ماها بازی کردند. دوست دارم ببینم و بعد نظر خواهم داد.

نامجومطلق در پایان درباره کنار ماندن خودش از صحنه فوتبال گفت: به خاطر شرایط فوتبالی اینگونه شده است. سالم باشی همین است.

257 251