شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#بازار خودرو#قیمت خودرو

این خودرو سایپا وارد کانال قیمتی جدید شد + جدول

بازار خودرو / قیمت خودرو / خودرو داخلی

قیمت روز انواع خودرو شاهین را در این گزارش مشاهده کنید.

اقتصاد این خودرو سایپا وارد کانال قیمتی جدید شد + جدول

خودرو شاهین یکی از خودروهای ساخت گروه خودروسازی سایپا است. طراحی ظاهری مدرن، کابین جادار، صندوق عقب بزرگ و مصرف سوخت نسبتا کم از جمله مزایای این خودرو به حساب می آید.

سایپا شاهین در ابتدا با طراحی جدیدتر خودروی خود، رقبای داخلی مانند تارا ایران خودرو و سایر محصولات سایپا را به چالش می‌کشد. با این حال، نمی‌توان گفت که تمام جذابیت و زیبایی خودروی شاهین را تماما به شرکت سایپا و تیم طراحی آن نسبت داد، زیرا شاهین سایپا شباهت بسیار زیادی به ولکس C30 دارد.

طراحی زیبای این خودرو به ویژه شکل اسپرت چراغ‌های جلو، طرح سه‌بعدی و دلپذیر سپر همراه با جلوپنجره‌ای ساده و زیبا که با سلیقه مشتریان ایرانی سازگار است، برای خودروی شاهین جذابیتی فراهم کرده است.

حجم‌دهی منطقی و مناسب در بخش‌های کناری و درپوش موتور، شکلی خوش‌تراش و نسبتاً عضلانی به بدنه این سدان کوچک ایرانی داده است. شکل نسبتاً زیبای چراغ‌های دوتایی عقب، به جز بخش کوچکی که به نظر می‌رسد به اجبار به صندوق پیوسته است، با طراحی سپر و درب صندوق خوشایند، شمایلی جذاب و عمومی را برای این بخش از سایپا شاهین به همراه داشته است.

با این حال، بخش کوچکی از چراغ‌های عقب که با شکل هندسی نامتناسب و ساده روی درب صندوق قرار گرفته است، ممکن است تأثیر منفی در هماهنگی بصری اجزای این قسمت از خودرو داشته باشد.

کلیتاً، طراحان شاهین توانسته‌اند عناصر اصلی طرح بدنه این خودرو را با تناسب و منطق در کنار یکدیگر قرار داده و آن را در قالبی زیبا و جذاب به عنوان خودرویی عمومی و مناسب برای بازار خرید و فروش خودرو در ایران ارائه دهند.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد پنج هزار کیلومتر ۸۳۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ صفر ۸۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز انواع خودرو شاهین

قیمت روز انواع خودرو شاهین
برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۵۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۵,۰۰۰ ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۷,۰۰۰ ۸۴۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۹,۰۰۰ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۵,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۷۱۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ صفر ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰

 

 

اقتصاد آنلاین