شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مسکن#غرب تهران#بازار مسکن#قیمت مسکن

قیمت آپارتمان ۷۰ متری در جنت آباد / اجاره خانه ها نجومی شد!

قیمت مسکن / بازار مسکن / قیمت خانه

جنت آباد جنوبی به دلیل دسترسی‌های عالی و نزدیکی به اماکن تفریحی و مراکز خرید بزرگ، جزو محله‌های پرطرفدار غرب تهران محسوب می‌شود.

اقتصاد قیمت آپارتمان ۷۰ متری در جنت آباد / اجاره خانه ها نجومی شد!

در این گزارش ۵ آپارتمان ۷۰ تا ۸۰ متری در جنت آباد جنوبی برای رهن و اجاره را معرفی می‌کنیم.

بافت ابن محله هم قدیمی و هم نوساز بوده و خیابان‌های آن منظم است. جنت آباد جنوبی از محله‌های خوش و آب و هوای تهران به شمار می‌رود. دسترسی این محله به خطوط حمل و نقل عمومی نیز قابل قبول است.

قیمت اجاره آپارتمان ۷۰ متری دو خواب

برای اجاره یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در جنت آباد جنوبی ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان به عنوان اجاره لازم است. این آپارتمان ساخت ۱۳۸۲ بوده و اتاق خواب‌های آن رو به آفتاب است. واحد مد نظر در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از سالن قابل چیدمان و انباری برخوردار است.

اجاره آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در جنت آباد جنوبی

ودیعه یک آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در جنت آباد جنوبی ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن ۱۴ میلیون تومان است. این واحد که در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه و دو واحدی قرار دارد بازسازی شده و نورگیر و خوش نقشه است. این آپارتمان در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و از پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

جنت-آباد

اجاره آپارتمان دو خواب در جنت آباد

در جنت آباد جنوبی با ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ۶ میلیون تومان اجاره ماهیانه امکان اجاره یک واحد ۷۴ متری دو خواب وجود دارد. این آپارتمان ساخت ۱۳۹۰ بوده و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. آپارتمان مد نظر صفر تا صد بازسازی شده دارای پارکینگ، انباری و دسترسی آسان به مراکز خرید اشاره کرد.

اجاره آپارتمان ۷۵ متری

با ۳۵۰ میلیون تومان ودیعه‌ و پرداخت ماهیانه ۱۱ میلیون تومان به عنوان اجاره می‌توان یک واحد ۷۵ متری دو خواب در جنت آباد جنوبی را اجاره کرد. این واحد در سال ۱۳۸۷ ساخته شده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. این آپارتمان بازسازی شده و از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد.

اجاره آپارتمان ۸۰ متری در جنت آباد جنوبی

برای اجاره یک واحد ۸۰ متری یک خواب که در جنت آباد جنوبی ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۱۸ میلیون تومان اجاره ماهیانه در نظر گرفته شده است. این آپارتمان در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دارای نور خوب، آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد ذکر شده در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و هم اکنون نیز با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود.

کاماپرس