شهر خبر

واکنش یک امام جمعه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران /گوش به فرمان رهبری باشیم، به وقت خود اقدام می کنند/در مواردی صبر، تلخ اما نتیجه‌اش شیرین است

واکنش یک امام جمعه به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران  /گوش به فرمان رهبری باشیم، به وقت خود اقدام می کنند/در مواردی صبر، تلخ اما نتیجه‌اش شیرین است

امام جمعه شیراز با اشاره به حمله اخیر اسرائیل گفت: آنچه که باعث شکست در عرصه‌های مختلف شد اطاعت نکردن از رهبر الهی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام لطف‌الله دژکام در جلسه تفسیر قرآن کریم با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با بیان اینکه اطاعت از نایب امام زمان (عج) برای ما واجب و رمز پیروزی در نبرد کنونی است گفت: آنچه که باعث شکست در عرصه‌های مختلف شد اطاعت نکردن از رهبر الهی بود و اگر در این راه ریزش‌هایی هم داشته‌ایم عوض آن رویش‌های زیادی رخ داده و مردم ما پای کار بوده و مسیر شهدا را ادامه داده‌اند.

بنابر روایت فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به آیه ۴ سوره بنی اسرائیل خاطرنشان کرد: خدا در این سوره فرموده است قوم بنی اسرائیل دو مرتبه فساد و طغیان می‌کنند و در شش ماه گذشته دیدید که ۳۴ هزار نفر زن و کودک و افراد بی‌گناه را در غزه و فلسطین کشتند.



وی افزود: وقتی از صهیونیست‌ها سوال شد که چرا می‌کشید، پاسخ دادند فلسطینی‌ها انسان نبوده و انسان‌نما هستند و این عقیده صهیونیسم است زیرا آنها معتقدند تنها کسی که واقعاً انسان است همین بنی‌اسرائیل است که در آنجا گرد آمده‌اند.

امام جمعه شیراز خطاب به افراد حاضر در این جلسه گفت: زور آنها به شما نمی‌رسد وگرنه همان بلا را سر شما نیز می‌آوردند؛ آنها مدعی مالکیت بر نیل تا فرات هستند و به همین خاطر دلیرمردانی چون شهید سردار زاهدی که مدافع ناموس و عزت من و شما است را شهید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر شهید سلیمانی‌ها و شهید زاهدی‌ها و دیگر سرداران مقاومت نبودند قضیه فلسطین برای ما هم اتفاق می‌افتاد، گفت: شهادت مقامی است که شایسته هرکسی نیست و به همین خاطر شهدای ما به دست جلادان و سفاکانی چون صهیونیست‌ها شهید شده‌اند که فساد، سرکشی و طغیان آنها در طول تاریخ همواره زبانزد بوده و در قرآن بیان شده و و خدای متعال رسوایی آنها را اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار شهید نشانه حقانیت ما در این نبرد است افزود: پیروزی در این معرکه با حسن انتخاب و تدبیر و اقدام درست و بموقع رخ می‌دهد وگرنه شکست خواهیم خورد و دشمن دست از سر من و شما بر نمی‌دارد.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: به فرموده رهبر انقلاب قضیه ما با دشمن همان قضیه عاشورا است و ما حسینی وارد عرصه شده‌ایم و در آخر هم باید با پیروزی تمامش کنیم و پرچم را به دست صاحب اصلی خود یعنی امام عصر مهدی موعود (عج) برسانیم.

وی با بیان اینکه وحدت فرماندهی و گوش به فرمان ولی بودن رمز پیروزی در این نبرد است و نباید بگذاریم احد تکرار شود افزود: ما همه ابعاد این قضیه را نمی‌دانیم و در این نبرد باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم که اشراف کامل بر مسئله میدان دارند و به وقت خود تصمیم گرفته و اقدام می‌کنند و حتی به فرموده آیت‌الله حسن زاده آملی گوشش به دهان مبارک ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام دژکام با بیان اینکه گاهی در مواردی صبر، تلخ اما نتیجه‌اش شیرین است افزود: در قضیه طوفان الاقصی هم برخی دعوت به حضور مستقیم ما کردند اما امروز که شش ماه گذشته فهمیده‌ایم این تصمیم درست بوده و پیروزی‌ها حاصل شده و آمریکا در حمایت همیشگی از اسرائیل مردد شده است.

وی گفت: شهادت بزرگمردان عرصه مقاومت و جهاد و فرزندان دلیر ایران اسلامی در دمشق را تسلیت می‌گویم.

۲۷۲۷