شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور#ترافیک#ترافیک سنگین

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک سنگین در یک محور شمالی

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ ترافیک سنگین در یک محور شمالی

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: مسیر آزادراه تهران و شمال و محور چالوس با بار ترافیکی سنگین مواجه است.

سرهنگ احمد شیرانی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور اعلام کرد که ترافیک در مسیر آزادراه تهران – شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸و تونل البرز سنگین است.

وی همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده‌های هریجان، مجلار و میانک را سنگین و حرکت خودروها را آهسته اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد در باقی محورهای شمالی از جمله جاده هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، بوشهر، فارس و مازندران هستیم و طی روزهای پیش رو نیز سامانه‌های بارشی به خصوص در نوار شمالی کشور تداوم خواهند داشت.

وی همچنین بر رعایت نکات ایمنی برای رانندگی در مسیرهای شمالی و باران خیز کشور تاکید کرد و از مسافران خواست تا برای گرفتار نشدن در موج دوم سفر، برنامه‌ریزی مناسبی برای بازگشت داشته باشند.

۲۳۳۲۳۶