شهر خبر

این ۲ چهره سیاسی عید نوروز مسافرت به کجا رفتند؟ /رئوفیان: به ۶ نوه ام پول عیدی می دهم /بیادی: اسکناس نو عیدی می دهم

این ۲ چهره سیاسی عید نوروز مسافرت به کجا رفتند؟ /رئوفیان: به ۶ نوه ام پول عیدی می دهم /بیادی: اسکناس نو عیدی می دهم

حسن بیادی و ابوالقاسم رئوفیان دو چهره سیاسی اصولگرا به ۶ سوال عیدانه خبرآنلاین پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیاسیون به چه کسانی عیدی می دهند و از چه کسانی عیدی می گیرند؟ به مسافرت می روند یا استراحت می کنند؟ پول عیدی می دهند یا هدیه؟ و ....

این برخی از سوالاتی بود که خبرگزاری خبرآنلاین از ۲ چهره سیاسی اصولگرا پرسید.

به خبرآنلاین گفت: روز اول عید نوروز به حرم مطهر امام رضا می روند.

از وی پرسیدیم به چه کسی عیدی می‌دهید؟ و اینکه عیدی پول می‌دهید یا هدیه؟ که پاسخ داد: به ۸ نوه عزیزم زهرا ، فاطمه، صبا ، ثنا ، کوثر، محمد حسین، محمد جواد ، محمدهادی عیدی می دهم و اسکناس نو عیدی اوست.

این فعال اصولگرا که می گوید از کسی عیدی نمی گیرد، تعطیلات عید را در مشهد مقدس به سر می برد.

از بیادی پرسیدیم بهترین آرزویش برای سال جدید چیست و او پاسخ داد: فرج حضرت ‌مهدی‌ ، سلامتی رهبر عزیزو مردم خوب وشریف، رفع مشکلات جامعه و عاقل شدن مسئولین برای اداره کشور و نابودی نفوذیها و دشمنان داخلی و خارجی.

رئوفیان: تهران درعید نوروز دیدنی تر و تماشایی تر است

هم در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، «منزل داماد بزرگشان (شوهر خواهر) که بزرگ فامیل است» را اولین مقصد عید دیدنی اش عنوان کرد.

او که اسکناس نو را به عنوان عیدی ترجیح می دهد، گفت: به کوچکترها که به منزل ما برای عید دیدنی می آیند، به خصوص ۶ نوه عزیزم از محل پس اندازی که خانم خانه دارند، پول عیدی می دهیم.

رئوفیان در پاسخ به این سوال که آیا از کسی عیدی می گیرد نیز گفت: عیدی گرفتن از ما گذشته است و ادامه داد که دوست دارد عید را در تهران بماند. وی می گوید: تهران در تعطیلات عید نوروز دیدنی تر و تماشایی تر از هر زمانی است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آرزویش برای سال ۱۴۰۳ چیست، گفت: آرزو دارم همه برای هم بال باشیم نه بار، مردم در برابر بی کفایتی و بی مسئولیتی برخی مسئولان در هر رده مسئولیتی که کمش هم زیاد است بی تفاوت نباشند، مطالبه گر باشند، زیرا جامعه زنده، پرسشگر و حق طلب می تواند در رفتار مسئولان تغییر بوجود آورد.

۲۷۲۱۸