شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#قیمت

سفر نوروزی به شیراز چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟

گردشگری سفر نوروزی به شیراز چقدر خرج روی دستتان می گذارد؟

بررسی قیمت تور زمینی شیراز را در این گزارش بخوانید.

شیراز، شهری است با تاریخچه‌ای غنی و جاذبه‌های فراوان که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های شیراز، باغ ارم شهر است که با باغ‌های آبادانی، چشمه‌ها و ساختمان‌های تاریخی جذابیت زیادی دارد. علاوه بر این، مقبره‌ی حافظ یکی از مکان‌های مهم تاریخی و فرهنگی شهر است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. شهر شیراز همچنین معروف به بنای تاریخی و زیبای مسجد نصیرالملک است که با معماری خیره‌کننده‌اش گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. شیراز همچنین به دلیل باغات زیبا و بوستان‌های فراوانی که در اطراف شهر قرار دارد، با جاذبه‌های طبیعی فراوانی نیز برخورد دارد.

اگر قصد دارید در این روزها سفری کوتاه به یکی از شهرهای کشور داشته باشید، یکی از بهترین انتخاب‌های شما می‌تواند شهر شیراز باشد. اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که به دلیل تعطیلات عید مسافران و گردشگران زیادی در شیراز وجود دارند و خبری از خلوتی نیست!

هزینه تور زمینی شیراز با قطار به شرح زیر است؛

اگر قصد اقامت در یک هتل سه ستاره را دارید، می‌توانید هتل «ساسان» را انتخاب کنید؛ برای دو شب اقامت در این هتل باید ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان بپردازید. اگر می‌خواهید سه شب بمانید، باید ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

یک هتل سه ستاره دیگر برای دو شب اقامت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و برای سه شب اقامت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند. نام این هتل «وکیل» است.

با بررسی قیمت‌ها مشخص شد که هزینه اقامت در هتل سه ستاره «ارگ» برای دو شب ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و برای سه شب ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است. همچنین اگر قصد دارید تا در هتل بهتری ساکن شوید می‌توانید هتل چهار ستاره «کریم خان» را انتخاب کنید که برای دو شب اقامت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنید.

هزینه دیگر هتل‌ها را با جزییات دقیق در جدول زیر بخوانید؛

قیمت تور زمینی شیراز ویژه فروردین ماه 1403

هتل

درجه ستاره

دو شب اقامت

سه شب اقامت

ارگ

۳ ستاره

۳,۵۰۰,۰۰۰

۴,۲۰۰,۰۰۰

کریم خان

۴ ستاره

۴,۱۰۰,۰۰۰

۵,۲۰۰,۰۰۰

شیرازیس

۴ ستاره

۴,۳۸۰,۰۰۰

۵,۵۶۰,۰۰۰

زندیه

۵ ستاره

۶,۳۰۰,۰۰۰

۸,۴۰۰,۰۰۰

زندیه

۵ ستاره

۶,۱۰۰,۰۰۰

۸,۲۰۰,۰۰۰

هما

۵ ستاره

۵,۹۰۰,۰۰۰

۷,۹۵۰,۰۰۰

بزرگ

۵ ستاره

۶,۴۵۰,۰۰۰

۸,۶۵۰,۰۰۰