شهر خبر

در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟

در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با وزیر دفاع سوریه گفت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه روابط می تواند به سود ملت های دو کشور و مردم منطقه باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در ملاقات با وزیر دفاع سوریه ضمن بر شماری دستاوردهای مقاومت در غزه و لزوم تداوم حمایت از آن، به روابط مستحکم دو کشور که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است اشاره و مقاومت ملت و دولت سوریه به عنوان عضوی از محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی را ستود.

بنابر گزارش ایرنا، علی اکبر احمدیان از آن که هنوز بخش هایی از کشور سوریه در اشغال بیگانگان، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و نیز گروه های تروریستی است، ابراز تأسف کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ضمن تأکید بر گسترش روابط دو کشور در همه ابعاد به ویژه در حوزه اقتصادی و زیارتی، اظهار داشت: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است و توسعه روابط می تواند به سود ملت های دو کشور و مردم منطقه باشد.

وزیر دفاع سوریه ضمن تاکید بر توسعه روابط در همه ابعاد و قدردانی از حمایت های دولت و ملت ایران از سوریه در تمامی سال ها بیان کرد: این روابط از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با نظر مرحوم حافظ اسد شکل گرفت که آقای بشار اسد نیز همان مسیر را ادامه داده و تقویت کرده است.

وی با اشاره به تحولات غزه جهان را به دو بخش قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم کرد و گفت این تحولات شکست پذیری صهیونیستی را به همگان نشان داد.

27215