شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارت سوخت#تعطیلات نوروز#هزار تومان

اجاره نجومی کارت سوخت برای تعطیلات نوروز / اجاره سفره هفت سین به روزی ۸۰۰ هزار تومان رسید

نفت و انرژی اجاره نجومی کارت سوخت برای تعطیلات نوروز / اجاره سفره هفت سین به  روزی ۸۰۰ هزار تومان رسید

پس از اجاره خودرو‌های داخلی، این بار نوبت به اجاره سفره هفت سین رسیده است.در فضای مجازی نیز تبلیغات زیادی برای اجاره کارت سوخت دیده می‌شود.

در روزهای پایانی سال و با نزدیک شدن به نوروز، جنب و جوش مردم برای ورود به سال جدید و گذراندن تعطیلات به بهترین شیوه به اوج خود می رسد و هرکس به شیوه ای خاص برای این ایام آماده می شود. در این مدت اخبار گوناگونی از اجاره خودرو و کارت سوخت گرفته تا هزینه های عجیب سفر، مردم را شگفت زده می کند.

هرچه به نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، آگهی‌های عجیب تری را می‌بینیم. پس از اجاره خودرو‌های داخلی، این بار نوبت به اجاره سفره هفت سین رسیده است.امروز اخباری مبنی بر اجاره خودرو‌های داخلی برای سفر‌های نوروزی منتشر شد اما به نظر می‌رسد هرچه به ایام نوروز نزدیک‌تر می‌شویم بازارهای عجیب تری هم به‌وجود می‌آیند.

اگر گشتی میان آگهی‌ها بزنید در کمال تعجب خواهید دید که سفره‌های هفت سین هم اجاره داده می‌شوند. گرچه هفت سین ریشه در فرهنگ ما داشته و از اهمیت بالایی میان مردم برخوردار است اما اجاره آن کمی عجیب به نظر می‌رسد. با این وجود به نظر می‌رسد افزایش قیمت کالا‌ها باعث رونق اینگونه بازار‌ها خواهد شد.

این سفره‌های هفت سین اجاره‌ای قیمت بالایی هم دارند به طور مثال در یکی از آگهی‌ها هزینه اجاره سفره هفت سین برای یک روز حدود ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

اما ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود. اجاره کارت سوخت یکی دیگر از بازار‌های عجیب عید است. همانطور که می‌دانید تاکنون خبری از سهمیه بنزین نوروزی نشده اما به نظر می‌رسد این موضوع باعث به‌وجود آمدن بازار سیاه اجاره کارت سوخت شده است.

در فضای مجازی تبلیغات زیادی برای اجاره کارت سوخت دیده می‌شود آن هم با قیمت‌های عجیب و غریب، در یکی از تبلیغات دیده شده که کارت سوخت‌ها به صورت ماهیانه و به مبلغ ۴.۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شوند.