شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بانک#قیمت#همزمان#تعداد#افزایش قیمت

عنوان میم کوین سال به بانک رسید!

بازار ارزهای دیجیتال | رمزارز بانک | بازار رمزارز

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که همزمان با افزایش قیمت BONK، تعداد آدرس‌های فعال روزانه این ارز دیجیتال نیز در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، نسبت به سه ماهه قبلی، ۷۵ درصد افزایش یافت.

اقتصاد عنوان میم کوین سال به بانک رسید!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت میم کوین بانک (Bonk) سولانا در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و سود ماهانه خود را نیز به بیش از ۱۷۰ درصد رسانده است.

این میم کوین محبوب که در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۳۵ دلار معامله می‌شود، دارای ارزش بازار ۲٫۳۴ میلیارد دلاری بوده و در جایگاه ۵۷ بازار قرار دارد.

در همین حال، گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که همزمان با افزایش قیمت BONK، تعداد آدرس‌های فعال روزانه این ارز دیجیتال نیز در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، نسبت به سه ماهه قبلی، ۷۵ درصد افزایش یافت.

به دنبال این رشد چشمگیر، پلتفرم کوین مارکت کپ نیز اخیراً عنوان «میم کوین سال» را به بانک اعطا کرده و آن را به عنوان بهترین میم کوین در بلاکچین سولانا معرفی کرده است.

در این میان، یکی از تحلیلگران بازار با نام مستعار Bonk Guy، در توییت اخیر خود به این نکته مهم اشاره کرده که در بازه زمانی شش ماهه، بانک تقریباً از تمام میم کوین‌های بزرگ دیگر بهتر عمل کرده است.

وی در ادامه گفت:

    من تمایل دارم در پیش‌بینی قیمت بسیار محتاط باشم، اما BONK یکی از معدود میم کوین‌هایی است که احساس می‌کنم در این روند صعودی، ارزش بازار آن به حداقل ۱۰ میلیارد دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر در توییت قبلی خود در ۴ مارس نیز اشاره کرده بود که «رالی BONK تازه شروع شده است» و پس از این، همه چیز می‌تواند خیلی سریع بسیار جذاب شود.

ارز دیجیتال Bonk چیست؟

ارز دیجیتال Bonk جدیدترین میم کوین با تم سگ در بازار رمزارزها است که روی بلاکچین سولانا ساخته شده است. صفحه رسمی ارز دیجیتال بانک در توییتر آن را به عنوان «اولین کوین با تم سگ در شبکه سولانا، برای مردم و با مردم» معرفی می‌کند که قرار است در بسیاری از برنامه‌های بزرگ این شبکه استفاده شود.

ایدئولوژی «برای مردم و با مردم» رمزارز Bonk به خوبی در ایردراپ آن منعکس شد. بر اساس وایت پیپر ارز دیجیتال بونک که به صورت طنز Bonkpaper نامیده می‌شود، پس از راه‌اندازی رسمی این رمزارز در ۲۵ دسامبر، توسعه‌دهندگان ۵۰ درصد از عرضه اولیه ۱۰۰ تریلیون واحدی توکن BONK را میان مجموعه‌داران، معامله‌گران، هنرمندان و توسعه‌دهندگان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) اکوسیستم سولانا ایردراپ کردند.

بر اساس این وایت پیپر، دلیل اصلی راه‌اندازی ارز دیجیتال بانک، رفع احساسات منفی پیرامون سولانا و بازگرداندن نقدینگی به صرافی‌های غیرمتمرکز ساخته‌شده در این شبکه بود. در وبسایت رسمی رمزارز Bonk آمده است: «دست‌اندرکاران ارز دیجیتال بونک از توکنومیک‌ سمی آلامدا ریسرچ (Alameda Research) خسته شده بودند و می‌خواستند یک میم کوین سرگرم‌کننده بسازند که با آن، همه فرصت برابری داشته باشند.»

در حالی که ارز دیجیتال Bonk برای اولین بار در ۲۵ دسامبر راه‌اندازی شد، اما از ۹ دسامبر نکاتی در مورد آن در توییتر منتشر شده بود. و از آن زمان تاکنون هم، ارز دیجیتال بونک حمایت‌هایی را از سوی برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌ها در بخش NFT اکوسیستم سولانا دریافت کرده است. این امر، یکی از نیروهای محرکه اصلی رشد ناگهانی و سریع توکن BONK است.

 

رمزارز نیوز