شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

رکورد تاریخی ارز دیجیتال اینجکتیو!

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | رمزارز اینجکتیو

رشد قیمت اینجکتیو در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۷ و ۳۶ درصد می‌رسد.همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات اینجکتیو نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۵٫۹۲ و ۱۷۲٫۹۲ درصد افزایش یافته و به ۴٫۵۸ میلیارد دلار و ۷۸۷٫۴۸ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب، اینجکتیو اکنون در جایگاه ۲۹ بازار قرار دارد.

اقتصاد رکورد تاریخی ارز دیجیتال اینجکتیو!

قیمت ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) از دسامبر سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجهی بود و در نهایت، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۵۲٫۶۵ دلار رسید.

اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت اینجکتیو کمی عقب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشینی کرده و در محدوده ۴۹ دلار قرار دارد، اما در بازه زمانی ۲۴ ساعته، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۱۵٫۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد قیمت اینجکتیو در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۷ و ۳۶ درصد می‌رسد.همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات اینجکتیو نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۵٫۹۲ و ۱۷۲٫۹۲ درصد افزایش یافته و به ۴٫۵۸ میلیارد دلار و ۷۸۷٫۴۸ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب، اینجکتیو اکنون در جایگاه ۲۹ بازار قرار دارد.

گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌ها با اقدامات اخیر خود، نقش قابل‌توجهی در رشد قیمت اینجکتیو داشته‌اند. به گزارش پلتفرم Santiment، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون INJ دارند، در هفته گذشته، ذخایر خود را از ۹٫۳۴ میلیون INJ به ۹٫۶۷ میلیون INJ افزایش داده‌اند.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران خرد نیز اگرچه در حال انباشت نبوده‌اند، اما از فروش توکن‌های INJ خود هم خودداری کرده‌اند. این موضوع در میزان سپرده‌گذاری اینجکتیو در صرافی‌ها منعکس می‌شود که به طور میانگین در پایین‌ترین حد سه ماهه خود قرار دارد.

چنین وضعیتی نشان می‌دهد که هم سرمایه‌گذاران خرد و هم نهنگ‌ها انتظار دارند که قیمت INJ همچنان به رشد خود ادامه دهد. به گفته تحلیلگران، در صورتی که قیمت اینجکتیو بتواند سطح ۵۰ دلار را به عنوان حمایت تأیید کند، به صعود خود ادامه خواهد داد.

در مقابل، اگر اینجکتیو حمایت ۴۵ دلار را از دست بدهد، این سناریوی صعودی باطل خواهد شد و این رمزارز ممکن است به فاز تثبیت قیمت باز‌گردد.

اینجکتیو (INJ) چیست؟

ایده اینجکتیو از ایجاد یک مرکز مبادلات غیرمتمرکز ایجاد شد به صورتی که کاربران دارای ارز دیجیتال آن کنترل شبکه را در دست بگیرند. این پروژه کار خود را به صورت رسمی در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. شبکه‌ای غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه اتریوم است که از دو لایه نشکیل شده و دسترسی کاربران را به شبکه دیفای آسان می‌کند. تیم سازنده این پروتکل با از میان برداشتن محدودیت‌های DEX به کاربران خود کمک می‌کنند تا سرعت معاملات افزایش یافته و نقدینگی بیشتر شود.

این شبکه دارای یک صرافی با نام Injective Exchange دارد که تمام معاملات در آن انجام می‌گردد. این صرافی از سیستم عامل غیرمتمرکز استفاده می‌کند در حالی که همه داده‌ها و ابزارهای آن کاملا عمومی هستند. این برنامه نیز به سرمایه گذاران خود متکی است تا نقدینگی آن تامین گردد و در ازای این کار پاداش دریافت کنند.

این پروژه دارای یک ارز دیجیتال به نام اینجکتیو با نماد اختصاری INJ است که در حال حاضر در رتبه ۱۵۴ بازار رمزارز‌ها قرار دارد. به دلیل قرارگیری این توکن بر پایه اتریوم می‌توان حدس زد که این رمزارز دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی باشد. این رمزارز را می‌توان در طبقه توکن‌های چند منظوره دسته‌بندی کرد.

نماد اختصاری یک ارز دیجیتال نمادی است که رمزارز با آن نماد در بازار ارزهای دیجیتال مورد معامله قرار می‌گیرد. نماد اختصاری اینجکتیو نیز همان طور که در بالا نیز گفته شد، INJ است که فقط کافیست با تایپ این نماد در نوار مربوط به جستجوی رمزارزها در هر صرافی، آن را جستجو کنید. در صورت بالا آمدن اطلاعاتی مانند قیمت‌های خرید، فروش، نمودارهای مربوط به روند قیمتی و اطلاعات بسیار دیگر متوجه خواهید شد این رمزارز در آن صرافی مورد قبول واقع شده و در لیست رمزارزها جهت معامله وجود دارد.

 

رمزارز نیوز