شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#معاون اول

پس‌لرزه استعفای معاون اول قوه قضائیه بعد از افشای فساد فرزندانش

پس‌لرزه استعفای معاون اول قوه قضائیه بعد از افشای فساد فرزندانش

جواد منصوری در واکنش به استعفای معاون اول قوه قضائیه گفت: حساب پدر را باید از حساب پسر جدا کرد و نباید گناه پسر را به پای پدر نوشت، البته اگر در گذشته پدر متوجه شده باشد که این‌ها دارند از موقعیت او سوء استفاده می‌کنند و کاری نکرده است جای توبیخ را دارد ولی اگر پدر در کار دخالت نکرده باشد و شریک جرم نباشد، تبرئه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد منصوری، عضور شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، با اشاره به استعفای حجت الاسلام مصدق معاون اول قوه قضائیه با اشاره حواشی ایجاد شده پیرامون این موضوع گفت: به نظر من این استعفا کار منطقی نبوده است و ایشان به صراحت از کار فرزندانشان تبری جسته‌اند و همین کافیست.

بنابر گزارش فارس، وی افزود: نباید که به خاطر حرف مردم یا بعضی اتهامات و دروغ‌های بیجا، ایشان چنین کاری را می‌کردند مسئله این است که مسئولین ما باید کارشان را درست انجام دهند دقیق انجام دهند و طبق قانون انجام دهند و از دروغ‌هایی که در رسانه‌ها و محافل و مجالس مختلف گفته می‌شود نگران نباشند.

وی در ادامه گفت: این صحبت‌ها هیچ وقت تمام نمی‌شود شما گمان می‌کنید ایشان که استعفا دادند افرادی که اهل دروغ افترا تهمت هستند، دیگر این اقدامات را انجام نمی‌دهند؟ یقیناً انجام خواهند داد.

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب تصریح کرد: شاید ایشان خواستند که امکان شایعه‌سازی و دروغ گفتن را از بین ببرند اما معمولاً کسانی که می‌خواهند شائبه‌سازی کنند به این مسائل توجه نمی‌کنند.

وی افزود: شما ملاحظه بفرمایید یک مسئله کوچک در کشور اتفاق می‌افتد، تمام مسائل کنار می‌گذارند و آن یک مسئله را که کاملاً فرعی، جزئی یا مقطعی بوده است را روزها به عنوان یک مسئله ملی، کش می‌دهند.

منصوری خاطرنشان کرد: حساب پدر را باید از حساب پسر جدا کرد و نباید گناه پسر را به پای پدر نوشت، البته اگر در گذشته پدر متوجه شده باشد که این‌ها دارند از موقعیت او سوء استفاده می‌کنند و کاری نکرده است جای توبیخ را دارد ولی اگر پدر در کار دخالت نکرده باشد و شریک جرم نباشد، تبرئه است.

27215