شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مسکن#مسکن مهر#واحد مسکونی#دولت سیزدهم

فردا بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در این منطقه افتتاح می شود / تعیین تکلیف مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم

راه و مسکن فردا بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در این منطقه افتتاح می شود / تعیین تکلیف مسکن مهر تا پایان دولت سیزدهم

وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر باقی‌مانده در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود؛ این مسیر ادامه دارد و در شهرهای دیگر هم افتتاح خواهیم داشت.

مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن دولتی در ایران است که با هدف ارائه مسکن با قیمت مناسب و جذاب به خصوص برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه، شکل گرفته است. در شهر پرند نیز مجتمع‌های مسکن مهری وجود دارند که شامل واحدهای مسکونی با امکانات کامل و مدرنی هستند. این پروژه‌ها با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار مسکن تجاری، توانسته‌اند برای خریدارانی که دنبال یک مسکن مناسب هستند، گزینه‌ای کارآمد و مقرون به صرفه را فراهم کنند.

«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش ترانزیت جاده‌ای و در مقایسه با سال گذشته، رشد ۵۵ درصدی داریم و این، رکوردی بی‌سابقه است.

وی افزود: در زمینه احداث راه روستایی برنامه داشتیم که امسال ۳۰۰۰ کیلومتر احداث جاده انجام شود و امروز از این عدد عبور کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر باقی‌مانده در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود؛ این مسیر ادامه دارد و در شهرهای دیگر هم افتتاح خواهیم داشت و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم، مسکن مهر باقی‌مانده را تعیین تکلیف کنیم.