شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#پدافند هوایی
رسانه‌های عبری زبان: نصرالله پدافند هوایی ما در شمال را بهتر از فرماندهان ارتش می‌شناسد

رسانه‌های عبری پس از حملات سنگین امروز مقاومت لبنان به مواضع اشغالگران به قدرت حزب‌الله اذعان کردند.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های عبری امروز-سه‌شنبه- نوشتند سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را بهتر از فرماندهان ارشد جبهه شمال می‌شناسد.

این رسانه‌ها اشاره کردند شلیک ۱۳۵ موشک از لبنان از ساعات صبح امروز تشخیص داده شد.

رسانه‌های عبری زبان پیشتر گزارش دادند که حزب‌الله همزمان با به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال جولان، غجر و عین قنیا، ده‌ها راکت به سمت الجلیل و الجولان شلیک کرد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از ملت مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و منازل شهروندان در جنوب لبنان که آخرین آن حمله به شهر «بعلبک» و شهادت غیرنظامیان بود، امروز مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی دشمن در پایگاه «کیلع» را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله همچنین اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان پایگاه موشکی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی را در منطقه «یوآو» و اطراف آن هدف قرار داد.

حزب‌الله افزود در این حملات از بیش از ۱۰۰ راکت کاتیوشا استفاده کرده است.

روزنامه «معاریو» نیز به نقل از یورا سالتز، رئیس شورای منطقه‌ای الجلیل علیا نوشت: «اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را در مرزهای شمالی خود از دست داده و قادر به بازگرداندن آن نیست.»

سالتز افزود که دولت اسرائیل باید یک منطقه ممنوعه برای مبارزان حزب‌الله در شمال مرز ایجاد کند.

خبرنگار الجزیره در ادامه تحولات امروز مرزهای لبنان و اراضی اشغالی گفت که هواپیماهای اشغالگر چندین حمله به اطراف شهر نبی شیت در بقاع در شرق لبنان انجام دادند.

این خبرنگار افزود: حمله اسرائیل منطقه السفری در جنوب شهر بعلبک در شرق لبنان را هدف قرار داد.

310310