شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#دوشنبه

شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو + آدرس ثبت نام

اقتصاد شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو + آدرس ثبت نام

دور جدید پیش فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از روز دوشنبه از سوی ایران خودرو دیزل آغاز شد.

پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند.

ایران خودرو دیزل در بخشنامه جدید خود، پیکاپ فوتون اتوماتیک را به‌صورت پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد. پیش فروش فوتون اتوماتیک اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ روز دوشنبه، بیست‌و‌یکم اسفندماه آغاز می‌شود و ثبت‌نام در آن تنها به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت اصلی فروش شرکت ایران‌خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir امکان‌پذیر است.

در طرح پیش فروش فوتون اتوماتیک ویژه اسفند ۱۴۰۲، این خودرو با قیمت علی‌الحساب ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت نهایی براساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل و از طریق دعوت‌نامه به خریدار اعلام خواهد شد. پیکاپ فوتون با دنده اتوماتیک در رنگ‌های سفید و مشکی قابل سفارش بوده و به‌عنوان مدل ۱۴۰۳ شماره‌گذاری می‌شود. موعد تحویل خودروها اواخر شهریورماه سال آینده اعلام شده است. جزئیات این طرح ازجمله سود مشارکت و انصراف را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام خودرو فوتون اتوماتیک بنزینی با پیشرانه یورو۶
روش فروش پیش‌فروش
پیش‌پرداخت اول ۹۴۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی
تکمیل مالی قبل از تحویل، باقی‌مانده بهای خودرو به قیمت روز کارخانه به انضمام مابه‌التفاوت هزینه‌های جانبی محاسبه شده و از طریق دعوت‌نامه به متقاضی اعلام می‌شود.
سود مشارکت ۱۲ درصد
سود انصراف ۹ درصد
جریمه تأخیر در تحویل سود مشارکت بعلاوه ۱ درصد ماهانه
رنگ‌بندی سفید، مشکی
موعد تحویل هفته آخر شهریورماه ۱۴۰۲

نگاهی بر مشخصات فنی فوتون اتوماتیک

فوتون تونلند اتوماتیک یک پیکاپ دو دیفرانسیل است که قابلیت آفرود و بیراهه‌نوردی دارد. این ماشین از موتور ۲ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر بهره می‌برد که قدرت و گشتاور آن به‌ترتیب به ۲۳۸ اسب‌بخار و ۲۶۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این مشخصات از طریق گیربکس ۸ سرعته خودکار به‌سمت چهار چرخ هدایت می‌شود. فوتون اتوماتیک تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و دراِزای پیمودن ۱۰۰ کیلومتر مسافت ترکیبی، حدود ۹ لیتر بنزین می‌سوزاند. تعلیق جلو مستقل از نوع دوجناغی و تعلیق عقب فنرتخت از دیگر مشخصات فنی خودرو هستند.