شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#یورو#بازیکنان

بارسا را حذف کنید و 10 میلیون یورو بگیرید!

بارسا را حذف کنید و 10 میلیون یورو بگیرید!

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی‌، به بازیکنان این تیم قول داده در صورت حذف بارسلونا، پاداش هنگفتی به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناپولی امروز دوشنبه وارد بارسلونا شد تا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاگردان ژاوی هرناندز قرار بگیرد. به تیم ایتالیایی انگیزه بیشتری در مسیر صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند.

به نقل از ورزش سه طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، به بازیکنان خود قول داده که در صورت راهیابی به جام باشگاه‌های جهان 2025، 10 میلیون یورو پاداش دریافت می‌کنند. آن‌ها تنها در صورت حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعدی، جواز جام باشگاه‌های جهان را به دست خواهند آورد.

از بین باشگاه‌های ایتالیایی اینتر حضورش در جام باشگاه‌های جهان 2025 را تضمین کرده و یوونتوس دیگر تیم ایتالیایی است که در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، اما ناپولی‌ هنوز این جواز را به دست نیاورده است.

یوونتوس در رده‌بندی فیفا برای جام باشگاه‌های جهان 2025، 47 امتیاز دارد و ناپولی 42 امتیازی است. آن‌ها در صورت برد در این بازی و حذف بارسا، از این باشگاه پیشی می‌گیرند.

257 251