شهر خبر

تیتر خلاص خودروسازان به خبر خوش پلیس / خودرو با پلاک ۱۴۰۳ عرضه نشد

اختصاصی گسترش‌نیوز؛

بر اساس اظهارات مخاطبین گسترش نیوز، افرادی که بعد از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ خودرو صفر خود را از کارخانه تحویل گرفته اند تاریخ امسال یعنی ۱۴۰۲ درج شده است.

اقتصاد تیتر خلاص خودروسازان به خبر خوش پلیس / خودرو با پلاک ۱۴۰۳ عرضه نشد

باتوجه به اینکه سرتیپ دوم سید تیمور حسینی، رییس پلیس راهور، در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرده بود که از روز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ تمامی خودرو های داخلی صفر که از کارخانه ترخیص می شوند، با مدل سال ۱۴۰۳ شماره گذاری خواهند شد اما خلاف آن در عمل اجرا شد و شرکت های خودروساز بعد از ۲۳ بهمن ماه خودروها را پلاک سال ۱۴۰۲ به مردم عرضه کردند.

به گفته تیمور حسینی، این عمل  به منظور حمایت از مصرف‌کننده و حمایت از تولیدات حوزه صنعت خودرو است  و همانند سنوات گذشته، از یک یا دوماه قبل از پایان سال، تولیدات جدید خودرو‌ها به شماره سال جدید پلاک زده می‌شود.

با این تفاسیر طبق گفته های مخاطبین گسترش نیوز در سند افرادی که بعد از تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ خودرو صفر خود را از کارخانه تحویل گرفته اند تاریخ امسال یعنی ۱۴۰۲ نیز درج شده است. متن صحبت های رییس پلیس راهور را می توانید در پایین این خبر مشاهده کنید.

مخاطب ما مدعی بود که خودروی ساینای خود را روز ۱۵ اسفند ماه تحویل گرفته است اما پلاک آن برای سال ۱۴۰۲ است که این عمل خلاف دستور سرتیپ تیمور حسینی است.

پلیس