شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مسکن#قیمت مسکن

کاهش قیمت مسکن در این منطقه تهران / متقاضیان خرید خانه به گوش باشند

اجاره خانه / بازار اجاره / قیمت مسکن

بازار معاملات ملکی در محله نازی‌آباد، قرارداد منطقه ۱۶ تهران، در وضعیت رکود قرار دارد. برخی فعالان مسکن این منطقه اعلام کرده‌اند که از تیرماه امسال تاکنون، بازار مسکن این منطقه در وضعیت رکود بوده است.

اقتصاد کاهش قیمت مسکن در این منطقه تهران / متقاضیان خرید خانه به گوش باشند

یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به موافقت بسیاری از فروشندگان با تخفیف بر روی قیمت پیشنهادی خود عنوان کرد: یک آپارتمان که در تابستان امسال با قیمت ۷۰ میلیون تومان برای هر متر مربع فروخته شد، قیمت آن به ۶۰ میلیون تومان برای هر متر مربع کاهش یافت و مالک برای جلب مشتری، به این تخفیف رضایت داد.

او می‌گوید، اکثر خریداران ملک در چند سال اخیر، دلالان و سرمایه‌گذاران بوده‌اند و فروشندگان اغلب مصرف‌کننده‌ها هستند که به دنبال جابه‌جایی ملک خود هستند و به گفته وی، انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری، وضعیت رکود در بازار مسکن ثابت بماند.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پردیس و مهستان تا پایان سال خبر داد.

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز، از ۷۰ میلیون تومان شروع می‌شود و هر مترمربع واحدهای چندسال ساخت بنا به موقعیت و امکانات آن، ۴۰ تا۶۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی در محله نازی‌آباد، با ۷۳ مترمربع زیربنا و ۱۵ سال ساخت، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و آپارتماتی دیگر با ۵۸ مترمربع زیربنا و ۱۶ سال عمربنا، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۱۴۱ متری و نوساز در این محله، ۱۱ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان و واحدی ۱۱۳ متری و ۹ سال ساخت، ۱۰ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

نرخ-خانه

اکوایران