شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#ایستگاه#شهر تهران#مترو

واکنش چمران به خرابی های مترو/ آتش‌سوزی ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود

اختصاصی گسترش نیوز؛

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه برگزاری دویست و بیست و یکمین جلسه شورای شهر، توضیحاتی را در ارتباط با خرابی های مترو ارائه داد.

شهری واکنش چمران به خرابی های مترو/ آتش‌سوزی ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود

مهدی چمران در این جلسه باتوجه به خرابی های گسترده مترو اظهار کرد: ما نباید شاهد آن باشیم که حتی یک حادثه برای مترو رخ دهد اما حادثه از قبل خبر نخواهد داد و ممکن است اتفاق بی افتد. برای مثال حادثه آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. لازم به ذکر است که مسائل فنی، مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است. این نکته را باید درنظر گرفت که چک لیست های ضروری در مترو باید روزنه چک شود.

چمران در ارتباط با بحث نمایشگاه شهر آفتاب ادامه داد: مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری خواهیم کرد که امیدواریم هرچه سریعتر برطرف شود. البته باید گفت همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد.‌ قرار ما بر این بود جلسه ای در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

وی در ارتباط با وجود بافت فرسوده و مشکلات مردم افزود: لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند رهایی پیدا کنند. شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود. باید به سمت و سویی حرکت کنیم که پرونده بافت های فرسوده بسته شود.