شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#بازار خودرو#قیمت خودرو

این خودرو ها را قسطی بخرید / شرایط فروش اعلام شد

بازار خودرو / خودروسازی / قیمت خودرو

شرایط فروش اقساطی ۳ خودرو J۴، X۵ و پیکاپ T۸ توسط کرمان موتور اعلام شد.

اقتصاد این خودرو ها را قسطی بخرید / شرایط فروش اعلام شد

پیش‌فروش یا مرحله پیش‌ساخت در بازار خودرو، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام معمولاً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو انجام می‌شود. اثر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جذب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، باعث شدن رقابت بین تولیدکنندگان می‌شود و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، می‌تواند به عنوان یک راهکار استراتژیک برای صنعت خودروسازی عمل کند.

در همین راستا شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی سه مدل J۴، X۵ و پیکاپ T۸ را اعلام کرد. موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری و دوره اقساط برای دو محصول X۵ و J۴ ۱۸ و ۲۴ ماهه و برای پیکاپ T۸ ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه است.

جک J۴ یکی دیگر از محصولات گروه صنعتی کرمان خودرو می­باشد. کرمان خودرو توانسته است با همکاری شرکت چینی جک، این خودرو را مونتاژ کند و در بازار ایران عرضه نماید. جک J۴ یک سدان شهری محسوب می­شود که از لحاظ قیمتی نیز، مقرون به صرفه است.این خودرو برای عزیزانی که خودرویی ساده و بدون حاشیه نیاز دارند، خودرویی ایده آل است. جک J۴ شاید از خیلی لحاظ­ها مانند امکانات رفاهی و حتی کیفیت جعبه دنده نسبت به سایر رقبا کمی ضعیف­تر باشد اما نمی­توان از نرم بودن و بی­صدا بودن جک J۴ عبور کرد.ما در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با این خودروی جدید از کرمان خودرو آشنا کنیم.

بی ام و X۵، خودرویی هست که در تمام بازارهای جهانی جزو پرفروش­‌ترین خودروها بوده است. پرفروش بودن آن هم در بیشتر بازارهای جهانی نشان از کیفیت ساخت بالا، رابط کاربری بی­ نقص و کیفیت فنی بالاست که توانسته اعتماد همه را نسبت به این غول خودروسازی آلمانی، پیش از پیش بیشتر کند. البته در بازار ایران با توجه به افزایش عجیب نرخ خودروها، تاحدی پرداخت هزینه بسیار زیاد برای بی‌ام و X۵ در وجود رقبای چینی بسیار ارزان­تر، کمی غیر معقول به-حساب می‌­آید اما X۴ مدل سال (۲۰۱۲-۲۰۱۳) به ­قدری موفق بوده است که شما را برای صرف هزینه زیاد این خودرو قانع کند. البته که در کل هزینه بسیار بالای این خودرو یک نقطه ضعف در کنار چندین نقاط قوت محسوب می­ شود. در ادامه با همراه مکانیک همراه شوید تا به نقد و بررسی بی‌ام و X۵ بپردازیم.

پیکاپ T۸موتور ۲۰۰۰ سی سی با حداکثر قدرت ۱۷۴hp در ۵۵۰۰rpm و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در طیف دور موتوری ۱۸۰۰ الی ۴۰۰۰ دور در دقیقه شتاب اولیه مناسبی را رقم می‌زند. گیربکس دنده‌ای ۶ سرعته: وجود این گیربکس تجربه سفری دلچسب تر در طبیعت را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

پیش-فروش-کرمان-موتور

ایران جیب