شهر خبر

مسئول خمپاره‌زنی به ستاد مرکزی سپاه تهران چه کسی بود؟/ معرفی متهم ردیف ۶۵ دادگاه منافقین

مسئول خمپاره‌زنی به ستاد مرکزی سپاه تهران چه کسی بود؟/ معرفی متهم ردیف ۶۵ دادگاه منافقین

علیرضا بهرامی در یکی از مراکز نفاق، کلیه آموزش‌های تیم‌های تروریستی را طی کرده و در خرداد سال ۱۳۷۷، برای مأموریت به تهران اعزام و در عملیات‌های تروریستی متعددی شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بهرامی متهم ردیف ۶۵ پرونده در دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، او با استماع رادیوی منافقین، با گروهک موصوف آشنا شده و در سال ۱۳۷۱، به دلیل همکاری با این تشکیلات تروریستی، دستگیر و پس از تحمل یک سال حبس، نهایتاً در سال ۱۳۷۲ آزاد می‌شود. مشارالیه پس از آزادی، به خدمت سربازی اعزام شده و در اواخر سال ۱۳۷۵، از طریق مرزهای جنوب کشور، به صورت غیرقانونی به عراق رفته و به منافقین ملحق می‌شود.

این متهم در یکی از مراکز نفاق، کلیه آموزش‌های تیم‌های تروریستی را طی کرده و در خرداد سال ۱۳۷۷، برای مأموریت به تهران اعزام و در عملیات‌های تروریستی متعددی شرکت می‌کند که از جمله می‌توان به اعزام به منظور بمب‌گذاری در یکی از دادگاه‌های تهران و همچنین خمپاره زنی به ستاد مرکزی سپاه در تهران اشاره کرد که بلافاصله بعد از هر عملیات، مجدداً به عراق باز می‌گردد.

۲۱۹۲۱۸