شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#پوشاک#بابت#پایان سال

خیال مردم بابت خرید پوشاک راحت شد / کاهش ۲۰ درصدی قیمت ها فقط در این مکان

اقتصاد خیال مردم بابت خرید پوشاک راحت شد / کاهش ۲۰ درصدی قیمت ها فقط در این مکان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد : در خصوص تامین بازار پایان سال پوشاک برنامه‌ریزی شده که کالاها بیش از ۲۰ درصد زیر قیمت ماه‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود.

جشنواره و نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه رمضان در تهران از ۱۵ اسفند ماه کار خود را آغاز  کرد و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

محمد مهدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال پنج طرح در حوزه مبارزه با قاچاق در بخش‌های لوازم یدکی، لوازم خانگی، کالای دخانی، محصولات آرایشی و بهداشتی و پوشاک شروع شده که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازار این کالاها به صورت مستمر رصد می‌شود و در برخی گروه‌ها باید تلاش شود کالای با کیفیت بهتر در اختیار مردم قرار گیرد، تصریح کرد: در حوزه تامین بازار پایان سال پوشاک برنامه‌ریزی شده که کالاها بیش از ۲۰ درصد زیر قیمت ماه‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شود. بنابراین کاهش قیمت پوشاک در اسفند نسبت به ماه‌های قبل برای مردم ملموس خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول کاهش قیمت پوشاک در آستانه شب عید یک کار جمعی بوده که از سوی تولیدکنندگان انجام شده تا هم مردم بتوانند از پوشاک مناسب استفاده کنند و هم با کالای قاچاق مقابله عملی انجام شود.

برادران با بیان اینکه بخشی از کالاهای قاچاق در بازار فیک یا استوک یا کالای مصرف شده هستند که از نظر بهداشتی مشکل دارند، گفت: به دنبال این هستیم که مقابله جدی‌تر در این حوزه انجام شود.