شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار خودرو#جدید

رونمایی از الماس بازار خودرو + مشخصات

خودرو رونمایی از الماس بازار خودرو + مشخصات

رولزرویس دراپ تیل جدید با طراحی باشکوه و ظرافتی خیره‌کننده رونمایی شد.

رولزرویس یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین برندهای خودرو در جهان است. این برند بریتانیایی با بیش از قرن تجربه در تولید خودروهای لوکس و با کیفیت، از جمله پریمیوم‌ترین خودروهای جهان شناخته می‌شود. طراحی زیبا، استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری‌های نوین از ویژگی‌های برجسته خودروهای رولزرویس محسوب می‌شوند.

رولزرویس از مدل جدید خودرو دراپ تیل با نام آرکادیا رونمایی کرد که سومین خودرو از چهار مدل سفارش داده شده از سری دراپ تیل محسوب می‌شود. این خودرو فوق لوکس و بسیار گران‌قیمت، در کلاس خودروهای رودستر قرار می‌گیرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی، رولزرویس بهترین و با کیفیت‌ترین متریال خود را برای دراپ تیل آرکادیا در نظر گرفته است. این شرکت می‌گوید برای ساخت بخش‌های چوبی خودرو هشت هزار ساعت زمان صرف کرده است.

رنگ سفید بدنه‌ی دراپ تیل آرکادیا دارای ذرات آلومینیوم و شیشه‌ است که باعث درخشش بدنه زیر نور آفتاب می‌شود. برخلاف مدل‌های قبلی دراپ تیل، از فیبر کربن در برخی بخش‌های کابین استفاده شده است؛ البته مانند دیگر نمونه‌های این رودستر، بخش پشتی خودرو از پنل چوب‌کاری‌شده بهره می‌برد.

در بیشتر بخش‌های کابین دراپ تیل آرکادیا از رنگ سفید مشابه رنگ بدنه‌ی خودرو استفاده شده و رنگ قهوه‌ای سفارشی نیز در برخی بخش‌های صندلی‌ و پشت‌سری‌ها به‌کار رفته است.

چوب سفارشی، اطراف داشبورد و درها و بخش پشتی صندلی‌ها را پوشانده است. رولزرویس ادعا می‌کند بیش از دو سال و پنچ ماه صرف مونتاژ ساعت روی داشبورد کرده‌ است. بخش ماشین‌کاری‌شده‌ی این ساعت از ۱۱۹ وجه بهره می‌گیرد و لوگو رولزرویس از فولاد ضدزنگ ساخته شده است.

نشانگرهای ساعت با دست رنگ شده‌اند. مهندسان رولزرویس برای استفاده از رنگ مشکی در این قطعه‌ی گران‌قیمت از دوربینی با بزرگ‌نمایی زیاد استفاده کرده‌اند.

دراپ تیل آرکادیا از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶٫۶ لیتری تویین توربو با ۵۹۳ اسب‌بخار قدرت و ۸۴۱ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. رولزرویس این خودرو را به خریدار ثروتمندش در سنگاپور تحویل داده است.