شهر خبر

اظهارات مقام بلندپایه ارتش درباره افزایش قدرت دفاعی

اظهارات مقام بلندپایه ارتش درباره  افزایش قدرت دفاعی

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، آموزش را مؤثرترین مؤلفه در ارتقای توان رزم دانست و گفت: آموزش صحیح منجر به ارتقای توان بازدارندگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: اقتدار و بالندگی هر سازمانی به نحوه آموزش آن سازمان وابسته است؛ لذا اگر آموزش عمیق‌تر و کیفی‌تر باشد، رشد و پیشرفت، بیشتر و دستیابی به موفقیت‌ها آسان‍تر می‌شود.

بنا به گزارش ایسنا، وی خطاب به دانشجویان، افزود: شما دانشجویان و همکاران عزیز، باید جدیت در آموزش و ارتقای دانش تخصصی خود را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در برابر جامعه ای که تولید امنیتش را به شما سپرده است مد نظر قرار دهید.

امیر سرتیپ الهامی خاطرنشان کرد: دانشگاه همواره نقطه امیدبخش جامعه است. این امید را زنده نگه دارید و به خاطر داشته باشید که مسئولیت آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران برعهده شماست.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی از سوی نیروی قدرتمند پدافند هوایی برداشته شده است، گفت: همان‌طوری که تاکنون در مقاطع زمانی مختلف شاهد بوده‌ایم پدافندهوایی طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آفندی و پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ الهامی گفت: دانشجویان با توانمندی و درایت خود باید پیشگامان دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب در جنگ نرم دشمن باشند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر اهمیت نقش معنویت در ارتقای توان و روحیه رزمی نیروهای مسلح گفت: هر یک از کارکنان نیروهای مسلح باید دارای شاخص‌هایی ازجمله علم، مهارت و آمادگی جسمانی باشند و خود را به اسلحه ایمان مجهز کنند.

وی آموزش را مؤثرترین مؤلفه در ارتقاء توان رزم دانست و گفت: آموزش صحیح منجر به ارتقای توان بازدارندگی می‌شود.

۲۷۲۷