شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس#غزه#فلسطین

نتانیاهو از تداوم حملات علیه حماس در غزه و رفح خبر داد

نتانیاهو از تداوم حملات علیه حماس در غزه و رفح خبر داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد حملات این رژیم علیه تمامی مواضع متعلق به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، به‌ویژه در رفح ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنج‌شنبه) گفت: «ما به عملیات خود علیه تمامی مواضع حماس در نوار غزه از جمله در رفح ادامه خواهیم داد.»

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، بنیامین نتانیاهو همچنین تصریح کرد: «تلاش‌های نیروهای اسرائیلی برای ضربه زدن به "دشمن" تا زمان تحقق "پیروزی" ادامه خواهد داشت. ما برای تضمین بقای خود وارد این جنگ شده‌ایم.»

به گزارش ایسنا، وی افزود فشارهای بین‌المللی روزافرونی بر کابینه او و ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «این امر آنها را به سمت یکپارچگی و اتحاد سوق داده است.»

پیشتر وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه تحت‌محاصره به ۳۰ هزار و ۸۰۰ نفر خبر داد.

تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه از هفتم اکتبر آغاز شده و این تجاوزات از آن زمان تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد. مذاکرات برای برقراری آتش‌بس دیگری قبل از ماه مبارک رمضان فعلا به نتیجه نرسیده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) عملیاتی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

311311