شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا#تهران#پایان سال#کاهش قیمت

پیش بینی مهم از قیمت طلا تا پایان سال / احتمال کاهش قیمت‌ها کم است

طلا و ارز پیش بینی مهم از قیمت طلا تا پایان سال /  احتمال کاهش قیمت‌ها کم است

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم منتظر کاهش قیمت نباشند، اظهار کرد: قیمت‌ها ثبات نسبی را در یک ماه گذشته طی کرده است بنابراین احتمال کاهش قیمت‌ها کم است.

قیمت طلا به عنوان یکی از محبوب‌ترین فلزات قیمتی جهان، تحت تأثیر چندین عامل اقتصادی و جهانی قرار دارد. افزایش یا کاهش قیمت طلا معمولا به سیاست‌های پولی دولت‌ها، تقاضا و عرضه جهانی، شرایط اقتصادی و همچنین نوسانات در بازارهای مالی بستگی دارد. با توجه به مواجهه با مخاطرات مالی و نوسانات اقتصادی، طلا به عنوان یک ابزار حفظ ارزش و سرمایه‌گذاری جذاب محسوب می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم منتظر کاهش قیمت نباشند، اظهار کرد: قیمت‌ها ثبات نسبی را در ماه های گذشته طی کرده است بنابراین احتمال کاهش قیمت‌ها کم است؛ اما ممکن است با نوسان بازار جهانی، نرخ ارز همچنین تشدید تقاضا در اسفند ماه ممکن است در ماه پایانی سال روند افزایش قیمت را داشته باشیم.

بذرافشان با اشاره خبر عرضه سکه‌های جدید بانک مرکزی درباره تاثیر این عرضه در بازار گفت: خبر عرضه سکه‌های بدون تاریخ صعود قیمت‌ها را متوقف کرد حتی اندکی نیز باعث کاهش قیمت‌ها شد.