شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#قیمت#عجیب#اما#واقعی#این#پاوربانک#پرومکس#برابر

عجیب اما واقعی / قیمت این پاوربانک با آیفون ۱۴ پرومکس برابر شد

اقتصاد عجیب اما واقعی / قیمت این پاوربانک با آیفون ۱۴ پرومکس برابر شد

در این مطلب به بررسی قیمت انواع پاوربانک می پردازیم.

پاوربانک یک دستگاه قابل حمل است که به عنوان یک منبع انرژی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های الکترونیکی خود را هر زمان و هر مکان شارژ کنند. این تجهیزات از طریق ورودی USB به دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال، لپ تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های قابل حمل متصل می‌شوند. پاور بانک‌ها از طریق شارژ کردن خود از طریق پورت USB یا شارژرهای دیگر به باتری داخلی خود انرژی می‌دهند و بعداً می‌توانند این انرژی را به دستگاه‌های الکترونیکی منتقل کنند. با توجه به اندازه و ظرفیت مختلف پاور بانک‌ها، این دستگاه‌ها می‌توانند شارژ مکرری برای دستگاه‌های مختلف فراهم کنند و به کاربران امکان حفظ ارتباط و استفاده از دستگاه‌هایشان را بدون نیاز به پریز برق فراهم می‌کنند.

قیمت پاور بانک‌ها بسته به ظرفیت، برند و ویژگی‌های فنی آن‌ها متغیر است. پاور بانک‌های با ظرفیت بیشتر و ویژگی‌های پیشرفته معمولاً قیمت بیشتری دارند، در حالی که مدل‌های ساده‌تر و با ظرفیت کمتر قیمت پایین‌تری دارند. قیمت این محصولات معمولاً در رنج قابل قبولی برای اکثر مصرف‌کنندگان است و می‌توانید انتخاب مناسب برای نیازهای خود را با توجه به بودجه خود انجام دهید.

بررسی ها در بازار لوازم دیجیتال حاکی از قیمت نجومی برخی پاور بانک ها دارد. قیمت پاور بانک میجیا مدل ۱۰۰۰ Outdoor ظرفیت ۲۸۰۵۰۰ میلی آمپر ساعت ۷۶ میلیون و ۳۰ هزارتومان اعلام شده است.​

همچنین پاور بانک لیتو مدل LP-۵۵ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ۱ میلیون و ۷۹۹ هزارتومان ارزش گذاری شده است. پاوربانک مدل A۵ ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت نیز ۱۲۶ هزارتومان خریدوفروش می شود. 

قیمت انواع پاوربانک در بازار
مدل قیمت / تومان
پاوربانک لیتو مدل LP-۵۵ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ۱,۷۹۹,۰۰۰
پاوربانک سامسونگ مدل EB-P۳۴۰۰ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۹۹۹,۰۰۰
پاور بانک میجیا مدل ۱۰۰۰ Outdoor ظرفیت ۲۸۰۵۰۰ میلی آمپر ساعت ۷۶,۰۳۰,۰۰۰
پاوربانک تسکو مدل TP ۸۰۳ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۲۹,۰۰۰
پاوربانک مدل A۵ ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۱۲۶,۰۰۰
پاوربانک پاورولوجی مدل power Generator ظرفیت ۱۴۰۴۰۰ میلی آمپر ساعت
۲۵,۹۰۰,۰۰۰
پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U۱۲۰۰ ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۱,۳۰۰,۰۰۰
پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB ۱,۱۵۰,۰۰۰
پاوربانک ایکس او مدل BS۱۰۰ ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت
۱۴,۵۹۰,۰۰۰

لازم به ذکر است که تیتر کوتاه دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و ممکن است قیمت ها در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خرید و فروش مواجه شود.