شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#جدید#پیش فروش

پیش فروش جدید سایپا آغاز شد + شرایط

اقتصاد پیش فروش جدید سایپا آغاز شد + شرایط

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودرو سهند اس را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه ۱۶ اسفند) تا تکمیل ظرفیت می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام و انتخاب این خودرو اقدام کنند.

پیش فروش خودرو تأثیر قابل توجهی بر بازار دارد. این روش فروش به شرکت‌ها کمک می‌کند تا قبل از تولید خودرو، مشتریان را جذب کنند و متقاضیان را به خرید خودرو جدید خود ترغیب کنند. این به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پیشاپیش درآمدزایی کنند و تولید خودرو را برنامه‌ریزی کنند. 

پیش فروش سایپا سهند اس از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. شرکت سایپا خودرو Sahand S را به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودرو سهند اس را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه کند. متقاضیان از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ اسفند تا تکمیل ظرفیت می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا برای ثبت نام و انتخاب این خودرو اقدام کنند.

شرایط پیش فروش سایپا سهند – اسفند ۱۴۰۲

در این طرح سایپا سهند S با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت ۲۲۴ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز مرداد الی اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شرایط ثبت نام:

حداقل سن متقاضیان برای خرید خودرو باید ۱۸ سال باشد و متقاضیان باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند.

متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) امکان‌پذیر نیست.

متقاضیانی که طی ۴۸ ماهه اخیر نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه اخیر نزد سایر خودروسازان ثبت نام کردند و برای آنها فاکتور خودرو صادر شده، اجازه ثبت نام ندارند.