شهر خبر

هشدار سازمان هواپیمایی به متقاضیان بلیت پروازهای نوروز / بلیت هواپیما را از این دفاتر خریداری کنید

راه و مسکن هشدار سازمان هواپیمایی به متقاضیان بلیت پروازهای نوروز / بلیت هواپیما را از این دفاتر خریداری کنید

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سایت charter۷۲۴ فاقد مجوز فعالیت از این سازمان است و مسافران بلیت خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنند.

تعیین قیمت بلیت هواپیما بستگی به چندین عامل دارد از جمله مقصد و مدت زمان سفر، فصل سفر، تاریخ خرید بلیت، سطح راحتی و کلاس پروازی که انتخاب می‌شود. همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قدرت تعیین قیمت خود را دارند. برخی از ارائه دهندگان خدمات مسافرتی توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز دارند که ممکن است قیمت نهایی بلیت را تحت تاثیر قرار دهد.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سایت charter۷۲۴ فاقد مجوز فعالیت از سازمان هواپیمایی کشوری بوده و هرگونه عواقب ناشی از فروش بلیت تقلبی، گران‌فروشی یا عدم وجود پرواز به ازای بلیت خریداری شده از این سایت، متوجه مسافران است.

به گفته وی به دنبال تخلفات متعدد سایت چارتر ۷۲۴ و همچنین استفاده غیرقانونی از آرم این سازمان در آن سایت(بدون اخذ مجوز مربوطه)، مراتب جهت برخوردهای قانونی از طریق نهادهای امنیتی و قضائی کشور در دست پیگیری است.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد: بلیت خود را از طریق سایت‌ها و‌ دفاتر دارای مجوز از این سازمان که لیست آنها از طریق آدرس (شفافیت) قابل مشاهده است، تهیه کنند.

براساس این گزارش، طبق اعلام معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی فروش بلیت چارتری در ایام نوروز در تمامی مسیرهای پروازهای داخلی و بین‌المللی ممنوع بوده و هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق فروش بلیت در قالب چارتری را ندارند.

شرکت-هواپیمایی