شهر خبر

ذوق‌زدگی «امنا» از رأی‌آوری در انتخابات با مشارکت حداقلی/ تحولی جدید، نوزایی و تجدید حیات برای جبهه مردمی انقلاب بود

ذوق‌زدگی «امنا» از رأی‌آوری در انتخابات با مشارکت حداقلی/ تحولی جدید، نوزایی و تجدید حیات برای جبهه مردمی انقلاب بود

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد: انتخابات ۱۱ اسفند تحولی جدید، نوزایی و تجدید حیاتی برای جبهه مردمی انقلاب اسلامی هم بود که صورت‌بندی جدیدی در ساختار و محتوای این جبهه رقم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب(امنا) روز یکشنبه در بیانیه‌ای از حضور دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌ رأی قدردانی و اعلام کرد: با فضل و عنایت خداوند متعال و حضور گسترده و معنادار ملت فهیم وانقلابی ایران دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با تأسی به رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری مبنی بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات و تأثیر آن در پیشرفت و تحول در کشور و نیز در راستای به‌جا آوردن حق و تکلیفی که متوجه یکایک مردم در نظام اسلامی به دلیل نقش تعیین کننده آنهاست، روز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در کمال صلابت و شکوه برگزار شد و مردم عزیز ایران اسلامی این بار نیز به رغم تهاجم سنگین رسانه‌های معاند برای ایجاد یأس و ناامیدی و رخوت در عرصه انتخابات، خوش درخشیدند و با حضور آگاهانه خود پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری را بر صحیفه انقلاب اسلامی به یادگار گداشتند.

به روایت ایرنا، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: انتخابات اسفند ۱۴۰۲ تحولی جدید، نوزایی و تجدید حیاتی برای جبهه مردمی انقلاب اسلامی هم بود که صورت‌بندی جدیدی در ساختار و محتوای این جبهه رقم زد. پایه‌گذاری عبور از پدرخواندگی‌ها و ایجاد ساختار شاخص‌محوری در برابر شخص‌محوری و قبیله‌گرایی از دستاوردهای این انتخابات بود که ان شاءالله اثرات و ثمرات این تحول در کارآمدسازی مجلس و جدیت جهادی مجلس آینده و بازیابی رضایت ملت شریف و بصیر ایران متبلور شود.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) ضمن تبریکِ این دستاورد خجسته به حضور مقام معظم رهبری و آحاد ملت عزیز و بصیر ایران اسلامی و تشکر از اقشار مختلف ملت که در این عرصه نقش ارزنده ایفا کردند، از همه تشکل‌ها، مجامع مردمی، احزاب و گروه‌های سیاسی، رسانه‌ها و همه کسانی که با نگاه همگرایی تاریخی و بصیرت‌بخش خود موجب افزایش شور و گرمای انتخاباتی در این مقطع حساس از تاریخ کشورمان به عنوان پیشران جبهه مقاومت اسلامی شدند، قدردانی می‌کند.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: بنای ائتلاف امناء ایجاد همدلی ملی با تکیه بر ارزش‌های تبیین شده توسط امامین انقلاب با هدف تحقق وعده‌های انتخاباتی و تأمین رفاه و آسایش و اقتصاد مولد و سرمایه‌ساز برای عموم ملت ایران است. ائتلاف امناء و منتخبانش تمام سعی و همت خود را برای تبدیل مجلس دوازدهم به مجلس مردم به‌کار خواهند بست و متعهد می‌شوند تا در تصویب تمام قوانین، پیوست مردمی را در آن در نظر بگیرند. با مردم عزیز و شریف و با شهیدان این مرز و بوم پرگهر عهد می‌بندیم که تا تحقق آرمان‌های آنان از پای نخواهیم نشست.

۲۱۹۲۱۹