شهر خبر

اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در ۷ حوزه انتخابیه دیگر / آراء مسعود پزشکیان چقدر است؟

اعلام نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در ۷ حوزه انتخابیه دیگر / آراء مسعود پزشکیان چقدر است؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۷ حوزه انتخابیه دیگر را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نتایج انتخابات در ۱۹۸ حوزه انتخابیه از ۲۰۸ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی نهایی شده است.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی اضافه کرد: روح الله متفکر آزاد با ۱۰۹۸۹۹ رای و مسعود پزشکیان با ۹۵۹۹۳ رای به عنوان دو منتخب تبریز انتخاب شدند و علی جعفری، جواد عبادی، رضا سپیدی، علی آجودان زاده، علیرضا منادی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا میرتاج الدینی و علیرضا نوری به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: مجتبی یوسفی با ۹۴۴۸۸رای و سید محسن موسوی زاده با ۸۱۹۴۳ و محمد امیر با ۷۸۴۳۱ به عنوان منتخبین اهواز معرفی شدند.

اسلامی بیان کرد: فریدون همتی با ۳۵۱۳۱ رای و سارا فلاحی با ۳۴۹۲۰ رای به عنوان منتخبین ایلام انتخاب شدند.

همچنین به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور عباس گودرزی با ۲۷۱۴۰ رای و فاطمه مقصوری با ۱۷۳۴۳ رای به عنوان منتخبین بروجرد انتخاب شدند.

اسلامی افزود: محمد بهرامی با ۷۱۷۴۷ رای به عنوان منتخب بویراحمد، عباس قدرتی با ۱۴۹۶۵ رای به عنوان منتخب شیروان و فرهاد بشیری با ۳۰۵۸۲ رای به عنوان منتخب پاکدشت انتخاب شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار شد و تا کنون نتایج نهایی ۱۹۸ حوزه انتخابیه مشخص شده است.

۲۷۲۱۸