شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#هیوندای

قیمت هیوندای توسان ۲۰۲۳ مشخص شد

اقتصاد قیمت هیوندای توسان ۲۰۲۳ مشخص شد

هیوندای توسان ۲۰۲۳ از سوی دارندگان این محصول حدود ۶ میلیارد تومان اعلام شده است.

اخیراً شماره گذاری هیوندای توسان ۲۰۲۳ که در پایه ترین حالت ممکن وارد کشور شده، آغاز شده است و مشتریان این محصول برای این خودرو که آپشن بسیار کم و سطح پایینی دارد، قیمت های بسیار عجیبی را پیشنهاد داده اند. قیمت اعلامی دارندگان این محصول حدود ۶ میلیارد تومان است.

پس از آزادسازی محدود واردات خودرو به کشور و شماره‌گذاری تعدادی از خودروهای وارد شده، شاهد قیمت گذاری عجیبی از سوی مالکان این خودروها در بازار آزاد بودیم. مدتی است که خودروهای هیوندای توسان وارداتی نیز مراحل پلاک گذاری را طی کرده‌اند و تحویل مشتریان شده‌اند. با مراجعه به آگهی‌های فروشندگان این خودرو متوجه تفاوت فاحش قیمت هیوندای توسان ۲۰۲۳ در بازار آزاد با قیمت تمام شده آن برای مالکان شده‌ایم.

قیمت نجومی هیوندای توسان ۲۰۲۳ در بازار

در مهر ماه سال جاری این خودرو با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه برای خریداران عرضه شده بود و حالا پس از دریافت پلاک از سوی مالکان جدید قیمت نجومی ۶ میلیارد تومان برای آن نظر گرفته شده است.

با توجه به وضعیت فعلی بازار و واردات تعداد محدودی از این خودرو، پیش‌بینی قیمت واقعی توسان جدید کار سختی است.

هیوندای-توسان-2023

هیوندای-توسان-2023

اما با یک تحلیل ساده و مقایسه قیمت عرضه این خودرو با قیمت تعیین شده از سوی مالکان، تنها می‌توان تاسف خورد؛ زیرا علاوه بر قیمت بسیار بالا و نامعقول، هیوندای توسان ۲۰۲۳ در لوآپشن‌ترین نسخه ممکن وارد ایران شده است. به‌نحوی که از نظر امکانات در رده یک خودرو متوسط چینی نیز قرار نمی‌گیرد.

معرفی اجمالی هیوندای توسان وارداتی

از نظر امکانات، این خودرو در پایین‌ترین سطح وارد کشور شده است که شامل کروز کنترل، صندلی برقی راننده، انتخاب حالت رانندگی، فرمان برقی حساس به سرعت، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، سنسور پایش فشار باد تایرها، آینه‌های جانبی برقی، ترمز پارک برقی، سنسور و دوربین پارک عقب، نمایشگر لمسی ۸ اینچ کنسول مرکزی، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است.