شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#جدید#ایستگاه

احداث ۲ ایستگاه جدید در خط ۷ متروی تهران

عملیات اجرایی پروژه توسعه شمال غربی خط ۷ متروی تهران با حضور معاون حمل و نقل شهرداری تهران، شهردار منطقه ۵ و جمعی از مسئولین شهرداری تهران آغاز شد.
احداث ۲ ایستگاه جدید در خط ۷ متروی تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی در آیین بهره‌برداری از ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان و آغاز عملیات پروژه توسعه شمال غربی خط هفت متروی تهران در قالب پویش شنبه امید و افتخار، گفت: در سال گذشته پروژه خط هفت مترو با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیاء به اتمام رسید و در کمتر از یک سال هم امروز ورودی دوم ایستگاه دادمان که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بازگشایی می‌شود تا دسترسی‌های مردم تسهیل شود.

وی اضافه کرد: نگاه مهم‌تر بحث شروع عملیات اجرایی توسعه شمال غربی خط هفت بود که در این دوره با کمک شورایعالی ترافیک و همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء مطالعات آن تکمیل و به تصویب رسید و امروز کلنگ آن بر زمین خواهد خورد.

هرمزی ادامه داد: به این ترتیب با توسعه شمال غربی خط هفت متروی تهران در حقیقت منطقه شمال غرب تهران که از نعمت مترو بی‌بهره بود بهره‌مند خواهد شد و با احداث دو ایستگاه در این پروژه توسعه‌ای، ۱۵ درصد به شبکه متروی تهران اضافه خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: در این پروژه تمهیداتی برای «تی او دی» و استفاده از منابع غیرنفتی دیده شده و در بودجه سال آینده بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای این دو ایستگاه پیش‌بینی و مقرر شده بود که در ۲۴ ماه این پروژه تکمیل شود که امیدواریم با توجه به توافق انجام شده در ۱۸ ماه این پروژه تکمیل و به اتمام برسد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که متروی تهران روز‌های بهتری را تجربه کند و افزود: مسیری که با قرارگاه خاتم‌الانبیاء شروع کرده‌ایم رو به جلو و پیشرفت است و امیدواریم برای مردم تهران منشاء خیر و برکت باشد.