شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#روحانی#تهران#دولت

دولتمردان رئیسی و روحانی در پای صندوق آرا/ عکسی از فرمانده ارشد ارتش با تعرفه رای

دولتمردان رئیسی و روحانی در پای صندوق آرا/ عکسی از فرمانده ارشد ارتش با تعرفه رای

وزیر اطلاعات، معاون امنیتی وزیر کشور دولت روحانی، دریادار سیاری و امام جمعه تهران رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور با حضور در وزارت کشور رای خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

دولتمردان رئیسی و روحانی در پای صندوق آرا/ عکسی از فرمانده ارشد ارتش با تعرفه رای

وزیر اطلاعات رأی خود را به صندوق انداخت

بنابر گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲- با حضور در دبستان دخترانه بهار در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

امیر دریادار سیاری: نمایندگان با آینده نگری، قانونگذاری کنند

ایرنا نوشت؛

امیر دریادار سیاری روز جمعه و با حضور در پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که امام (ره) فرمودند «مجلس در راس امور است»، یعنی وظیفه نمایندگان در مجلس بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: نمایندگان باید با آینده نگری، قانونگذاری کرده و در مسیری حرکت کنند که آینده کشور و مردم تضمین شود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: هر رای، تیری است به سمت دشمن و هرکسی می خواهد کشورش قوی باشد حتما این تیر را پرتاب می کند و این گونه اقتدار کشور و مملکت و انقلاب را به نمایش می گذارد.

دولتمردان رئیسی و روحانی در پای صندوق آرا/ عکسی از فرمانده ارشد ارتش با تعرفه رای

مشارکت پرشور مردم در انتخابات، برای مسئولان تعهدآور است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور در مسجد لویزان تهران، ضمن مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، برای مسئولان تعهدآور است و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

بنابر گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: امیدوارم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که منجر به ایران قوی خواهد شد، تشکیل شود.

بذرپاش با اشاره به اینکه تصمیمات بزرگی در دستور کار دولت قرار دارد، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل از جمله توسعه ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای و اقتصاد دریامحور که سیاست‌های آن توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و کارگروه ویژه نیز برای نیل به این هدف تشکیل شده است، برنامه‌ها و اقداماتی را در نظر گرفته که نیاز به اصلاح برخی قوانین از سوی مجلس دارد.

حاجی علی اکبری آرای خود را به صندوق انداخت

همچنین مهر نوشت؛

حاج علی اکبری، خطیب نماز جمعه تهران با حضور در مسجدالرضا علیه السلام واقع در میدان نیلوفر تهران آرای خود را به صندوق انداخت.

۲۷۲۷