شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اوکراین#روسیه#رئیس‌جمهور
پوتین: مداخله ناتو در اوکراین پیامدهای فاجعه‌بار به‌دنبال خواهد داشت

رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود با اشاره به اهداف دیرینه عملیات نظامی در اوکراین گفت این کشور به تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی روسیه خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین، سخنرانی سالانه ۲۰۲۴ «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با تمرکز بر مباحث کلیدی سیاست‌های داخلی و خارجی در مسکو آغاز شد.

در این مراسم حدود یک هزار نفر از جمله نمایندگان پارلمان، نمایندگان نهاد ریاست‌جمهوری، روسای دادگاه‌های قانون اساسی، دیپلمات‌ها و خبرنگاران روسی و خارجی دعوت شده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در آغاز سخنرانی سالانه خود گفت در طول این سخنرانی می‌خواهد درباره اهداف راهبری کشورش اظهارنظر کند.

به گزارش ایسنا پوتین گفت «روسیه ثابت کرده است که می‌تواند به هر چالشی پاسخ دهد».

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه با اشاره به وضعیت جنگ اوکراین تاکید کرد: اکثر جمعیت روسیه از عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین حمایت می‌کنند و مردم روسیه برای پیروزی سربازان در خط مقدم کنار هم هستند.

او با اشاره به تحکیم و قدرت نیروهای مسلح روسیه اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در حال پیشروی هستند و ما به هر جنگی علیه روسیه پایان خواهیم داد. حاکمیت روسیه در همه جهات از جمله عملیات ویژه نظامی در حال تقویت است. البته تلاش‌هایی برای تضعیف روسیه از درون انجام شد، اما «آن‌ها» اشتباه محاسبه کردند.

رئیس‌جمهور روسیه هم‌چنین در ادامه اذعان کرد که مشکلاتی در ارتش وجود دارد اما درکی نسبت به این‌که چگونه این مشکلات مرتفع شوند، وجود دارد و به همین دلیل «اقدامات ما ادامه خواهد داشت.»

پوتین با اشاره به اهداف دیرینه عملیات نظامی در اوکراین خاطرنشان کرد: ما این جنگ را دونباس آغاز نکردیم اما روسیه هر کاری انجام خواهد داد تا به جنگ پایان دهد و نازیسم را ریشه‌کن کند. روسیه به تمامی اهداف عملیات ویژه نظامی روسیه خواهد رسید.

۳۱۰۳۱۰