شهر خبر

وقتی آه کروس گریبان داور را گرفت

وقتی آه کروس گریبان داور را گرفت

تونی کروس در قسمت جدید پادکست برادرش در مورد داوری پرحاشیه بازی رئال مادرید - سویا صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصبانیت شدید تونی کروس در بازی مقابل سویا، یکی از نادرترین چیزهایی بود که از ستاره آلمانی دیدیم. مرد یخی رئال مادرید که او را با آرامش و خونسردی مثال‌زدنی‌اش در پرفشارترین لحظات مسابقات می‌شناسیم، ناگهان از کوره در رفت و خشم خود را به شکل بی‌سابقه‌ای بر سر داور خالی کرد. ایسیدرو دیاز د مرا به تونی کروس کارت زرد نشان داد و شاید اگر مداخله به موقع سرخیو راموس نبود، مهندس رئالی‌ها برای دومین‌بار در طول دوران حرفه‌ای‌اش از زمین اخراج می‌شد.

در نیمه دوم، دیاز د مرا به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و داور چهارم جای او را گرفت؛ موضوعی که واکنش جالب تونی کروس را در گفت‌وگو با برادرش به همراه داشته است.

تونی کروس که از هر از گاهی در پادکست برادرش فلیکس شرکت می‌کند، در خصوص اتفاقات بازی با سویا صحبت‌های جالبی کرد که در ادامه می‌خوانید:

من معمولا با داورها درگیر نمی‌شوم، اما او (ایسیدرو دیاز د مرا) خیلی عجیب بود. خدا همه چیز را می‌بیند و باعث مصدومیت او شد. البته حتی مصدومیت داور هم به ضرر ما تمام شد؛ چرا که در حال فشار آوردن روی دروازه سویا بودیم. او تمام خطاهای مشکوک را به نفع سویا گرفت. به نظر من، داور چهارم عملکرد بسیار بهتری داشت.

257 251