شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#آیت الله#تحریم

آیت الله نوری همدانی: عده‌ای زبان دشمن در داخل شده‌اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند

آیت الله نوری همدانی: عده‌ای زبان دشمن در داخل شده‌اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند

آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند انتخابات را تحریم کنند، اما مردم با حضور خود حماسه دیگری خلق و دشمنان را ناامید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فضلای حوزه علمیه به مناسب نیمه شعبان شرائط فعلی کشور و منطقه را حساس دانست و افزود: تمام دشمنان دست در دست هم نهاده اند تا انتخابات را تحریم کنند، اما مردم ما با در نظر گرفتن این شرایط با حضور خود حماسه دیگری خلق خواهند نمود و دشمنان را ناامید می‌کنند.

بنابر گزارش ایلنا، وی افزود: انشاءالله با انتخاب افراد اصلح و متخصص و متدین مشکلات موجود از جمله مسائل فرهنگی و اقتصادی را حل خواهند کرد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امروز عده‌ای زبان دشمن در داخل شده اند و همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند و حرکت بزرگ امام راحل را زیر سؤال می‌برند گفت: حرکت امام که متکی بر خدا و اخلاص خود ایشان و حمایت مردم بود ماندگار خواهد بود.

این مرجع تقلید ضمن محکوم کردن بعضی از حملات به امام و کار ایشان، افزود: اگر جاهلانه سخن می‌گویند باید در یک فضای علمی و منطقی پاسخ داد و روشنگری کرد، اما اگر دنبال فتنه هستند باید برخورد نمود.

وی افزود: بنده هم معتقدم کاستی‌ها و مشکلاتی وجود دارد، اما مگر می‌شود این همه خدمت و پیشرفت را نادیده گرفت و سیاه نمایی کرد و با دروغ و اهانت و تهمت همه چیز را کتمان کرد و افکار عمومی را دچار تردید در این مسیر کرد و خواسته دشمن را تکرار نمود و به دروغ دیگران را متهم می‌کنند که دست از انقلاب و امام و ولایت فقیه برداشته اند در حالی که ما مصمم‌تر از قبل فکر امام عزیز را دنبال می‌کنیم.

۲۱۹۲۱۵