شهر خبر

عکس| اولین تصویر لژیونر ایرانی در امارات

عکس| اولین تصویر لژیونر ایرانی در امارات

هافبک تیم ملی ایران آماده انجام نخستین بازی برای شباب الاهلی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا 6 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و نمایش موثری در میانه زمین داشت، مورد توجه باشگاه شباب الاهلی قرار گرفت و مراحل انتقالش از وایله دانمارک به این تیم انجام شد تا حالا در تمرینات تیم اماراتی حضور پیدا کند و امروز احتمالا اولین بازی خود را انجام بدهد.

به نقل از ورزش سه هافبک دفاعی تیم ملی ایران که تجربه نیم‌فصل بازی برای الغرافه قطر را دارد و پس از یک سال و نیم دوباره به حوزه خلیج فارس برگشته، در شرایطی از وایله دانمارک جدا شد که یکی از مهره‌های اصلی این تیم بود ولی پیشنهاد باشگاه شباب الاهلی امارات و پرداخت رضایت‌نامه‌اش کاری کرد تا راهی این تیم شود.

عزت اللهی پس از انجام 11 بازی در فصل جاری سوپر لیگ دانمارک برای وایله و سه سال و نیم عضویت در این تیم، با روحیه‌ای بالا و چهره‌ای خندان در تمرینات شباب الاهلی امارات حضور پیدا کرده و امروز شانس بازی مقابل عجمان را دارد.

هافبک دفاعی تیم ملی ایران که پس از جام ملت های آسیا در قطر راهی امارات شد و در تمرینات شباب الاهلی شرکت کرد، آماده انجام نخستین بازی خود در لیگ برتر این کشور است و احتمالا در ترکیب تیمش در بازی امروز مقابل عجمان که از ساعت 17 آغاز می شود را دارد.

1994572
1994573

257 251