شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#شورای نگهبان

خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان برای کاندیداهای مجلس دوازدهم

خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان برای کاندیداهای مجلس دوازدهم

طحان نظیف گفت: نامزدها فقط امروز (یکشنبه) از ساعت ۸ و نیم تا ساعت ۲۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه داوطلب نمایندگان خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان‌نظیف گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در انتهای این هفته و در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

بنابر روایت ایلنا، وی افزود: براساس ماده ۶۲ مکرر آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، این امکان برای نامزدها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند تا علاوه بر دست‌اندرکاران و ناظران انتخاباتی، آنها نیز حضور داشته باشند. این امکان از طریق سامانه داوطلب به نشانی davtalab.shora-gc.ir فراهم شده و نامزدها می‌توانند از طریق این سامانه نمایندگان خود را معرفی کنند؛ البته ثبت‌نام نمایندگان نامزدها چند روزی است که آغاز شده و از طریق پیامک هم به داوطلبان اطلاع‌رسانی شده است.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: نامزدها فقط امروز (یکشنبه) از ساعت ۸ و نیم تا ساعت ۲۲ فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه داوطلب نمایندگان خود را معرفی کنند.

۲۷۲۱۸