شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

الهامی: حضرت موسی نیستم که با عصا شرایط نساجی را درست کنم

الهامی: حضرت موسی نیستم که با عصا شرایط نساجی را درست کنم

سرمربی تیم‌ فوتبال ایران می‌گوید او حضرت موسی نیست که با عصا بتواند شرایط نساجی را درست کند و همه مسئولان، ارکان، هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها باید در این مسیر کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساکت الهامی امروز (شنبه) در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی، اظهار کرد: ابتدا از رحمتی و آلکاراس تشکر می‌کنم چرا که زحمات خود را کشیدند و در ادامه مسیر برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: نساجی برای من همواره جایگاه ویژه‌ای دارد و خاطرات خوبی با مردم و طرفداران این تیم داشتم. هوادران مایه دلگرمی نساجی هستند و به عشق این هوادران که انرژی مثبت زیادی برایم از دیروز فرستاند از خدا می‌خواهم که جلوی آن‌ها شرمنده نشوم.

سرمربی تیم‌ فوتبال نساجی در مورد آخرین وضعیت نساجی، بیان کرد: گذشته‌ها گذشته است و الان شرایط به گونه‌ای است که نمی‌خواهم بدانم هفته قبل شرایط چگونه بوده است. کار ما از امروز آغاز شده است و دو هدف داریم که ابتدا خوشحالی هواداران و مورد بعدی بازگشت نساجی به جایگاه اصلی خود است.

الهامی در مورد اینکه آیا بازیکن خاصی برای اضافه شدن به نساجی مدنظر او قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر جا نداریم ولی اگر بازیکنی جدا شد شاید این اتفاق رخ دهد. در حال حاضر نه کسی را در لیست مازاد قرار داده‌ام نه قرار است کسی به جمع ما اضافه شود هر چند که طی مدت سه روز آینده هیچ چیز مشخص نیست و باید از باشگاه سوال بپرسید.

وی ادامه داد: قصد ما حذف کردن کسی نیست و صداقت و جودکی حضور دارند. مادر آقای جودکی در بستر بیماری است و از عصر به جمع ما اضافه می‌شود. همه این بازیکنان با خود من کار کرده‌اند، حامد کاپیتان تیم من بوده و اشکان بازیکن تیمم بوده است. ما یک مجموعه‌ هستیم و امیدواریم بار سنگینی که روی دوش ما قرار داده شده است برداریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با تاکید بر اینکه "هیچ آرزویی ندارم جز اینکه روزی که از باشگاه می‌روم همانند دفعه قبل هواداران خوشحال باشند"، در مورد مدت قراردادش طی نیم فصل، عنوان کرد: بحث ما دلی است و شاید هنوز به والله امضا نکرده‌ام و بحث من نیم فصل و یک فصل و دو فصل نیست. من با این مردم عشق می‌کنم اینجا خانه من است و تمام خاطرات خوشم اینجا بوده است. نساجی یک تیم نیست و هویت مازندران و پرچم‌دار این استان است.

وی افزود: ببخشید این جمله را می‌گویم حضرت موسی نیستم که عصای خود را به درون آب بزنم و شرایط نساجی درست شود همه مسئولان، ارکان، هواداران، بازیکنان و اصحاب رسانه باید کمک کنند تا به خاطر هواداران از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاییم چون مستحق بیشتر از این‌ها هستند.

258 258