شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#فرمانده ارشد

هشدار معنادار فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل /منطقه برای کسانی ناامن است که اصلا در نقشه جهان وجود ندارند

هشدار معنادار فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل /منطقه برای کسانی ناامن است که اصلا در نقشه جهان وجود ندارند

امیر دریادار شهرام ایرانی در خرمشهر گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد عرصه‌ی دریا را نا امن جلوه دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمشهرعنوان کرد: رژیم صهیونیستی با اینکه ناجوانمردانه مردم و زنان و کودکان غزه را قتل و عام می‌کند، تلاش می‌کند عرصه دریا را ناامن جلوه دهد.

وی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما افزود: امروز ما با حضور دائم ناوگان خود در شمال اقیانوس هند به طور خاص کشتی‌های تجاری نه فقط ایران بلکه همه کشورهایی که می خواهند از منطقه عبور کنند اسکورت می کنیم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: منطقه برای کسانی ناامن است که پرچم ندارند و اصلا در نقشه وجود ندارند و به زور می‌خواهند خود را جا دهند. آنها مورد قبول نیستند که از آبراه‌ها عبور کنند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: برای همه کشتی‌های جهان به حمدالله امنیت برقرار است و به برکت خون شهدا نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم همین وظیفه تامین امنیت اقتصادی کشور را انجام می‌دهد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در سفر خود به خرمشهر ضمن بازدید از نمایشگاه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با کاروان های راهیان نور نیز دیدار کرد.

۲۷۲۱۸