شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فوتبال ساحلی#امارات#جام جهانی

ایران- امارات با بلیت 35 میلیونی

ایران- امارات با بلیت 35 میلیونی

رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله یک چهارم نهایی رسید، جایی که ملی‌پوشان کشورمان امروز به مصاف تیم امارات خواهند رفت. یوزهای ایرانی که مرحله گروهی را پرقدرت به پایان رسانده بودند حالا حریف اماراتی خواهند بود که بارها با این حریف دیدار داشته و در اکثر مسابقات به پیروزی رسیدند. اماراتی ها در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی بر روی فوتبال ساحلی داشتند تا جایی که در اکثر مسابقات مهم میزبان بودند. در سوی مقابل تیم ملی کشورمان هم بر پایه استعدادهای ذاتی عملکرد درخشانی در مسابقات مختلف داشت؛ تیمی که قهرمان بلامنازع آسیاست و با شرایط خوبی که این تیم دارد، به آقایی خود در قاره کهن ادامه خواهد داد. در این شرایط برای بالا رفتن روحیه بازیکنان سرکنسولگری ایران، به افتخار درخشش ملی‌پوشان فوتبال ساحلی در مرحله گروهی و صعود به یک چهارم نهایی، ضیافت شامی در باشگاه ایرانیان تدارک دید.

محمد سلیمانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دبی با تمجید از ملی‌پوشان و تشکر از بازی‌های خوب تیم ملی در جام جهانی، از کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران خواست تا با همین روحیه و انگیزه پیش بروند و با حضور در فینال جام جهانی فوتبال ساحلی، به عنوان اولین تیم ملی که در یک فینال جام جهانی مرتبط با فوتبال حضور پیدا می‌کند، دل همه ایرانیان حاضر در ورزشگاه محل بازی‌ها در دبی و همچنین ایرانیان داخل و خارج از کشور را شاد کنند. ملی‌پوشان کشورمان پس از برگزاری ضیافت شام در ورزشگاه D3 محل برگزاری مسابقات جام جهانی، یک تمرین رسمی یک ساعته برگزار کردند.

در این بین میزبانی تیم فوتبال ساحلی امارات باعث شده تا اماراتی‌ها برای این تقابل هواداران خود را به ورزشگاه بکشانند. هواداران امارات تا پیش از برگزاری این دیدار بیشتر بلیت‌های مسابقه را خریداری کردند تا ورزشگاه را در اختیار خودشان بگیرند. این در حالی است که قانون فیفا می‌گوید فضای ورزشگاه باید به طور مساوی یعنی «پنجاه- پنچاه» در اختیار هواداران دو تیم قرار بگیرد. اما در حالی که همه بلیت‌های این مسابقه به فروش رفته است ظاهراً بیش از ۹۰ درصد از 3 هزار و 500 نفر ظرفیت ورزشگاه سهم اماراتی‌ها شده است. اماراتی‌ها بلیت‌فروشی را به شکلی برگزار کردند که ایرانی‌ها کمتر موفق به خرید بلیت شوند. در حال حاضر فقط آن دسته از هواداران ایران بلیت دارند که از قبل می‌دانستند ایران به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کند و بازی‌اش در مرحله یک چهارم روز پنجشنبه برگزار می‌شود.
این اتفاق دقیقاً شبیه اتفاقی است که قبل از بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر افتاد. جالب اینجاست که در بازار سیاه فضای‌ مجازی بلیت‌های بازی ایران و امارات از ۵۰۰ تا دو هزار درهم که 5/7 تا ۳۵ میلیون تومان می‌شود به فروش می‌رسد.


با به پایان رسیدن بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی، چهره هشت تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی این جام مشخص شد و علاوه بر تیم ملی کشورمان و امارات تیم‌های برزیل، ژاپن، بلاروس، پرتغال، ایتالیا و تاهیتی به این مرحله صعود کردند. در این بین دیدار تیم‌های برزیل و ژاپن برای ما اهمیت زیادی خواهد داشت چرا که در صورت پیروزی تیم ملی مقابل امارات، یکی از این دو تیم حریف تیم ملی خواهند بود. در این بین در صورت پیروزی ایران و برزیل، این دیدار فینال زودرس این دوره از رقابت‌های جام جهانی خواهد بود.

251 251