شهر خبر

رقیب ابراهیم رئیسی: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک کاندیدا حضور دارد، تصمیم گرفتم به این حوزه بیایم / احساس تکلیف کردم

رقیب ابراهیم رئیسی: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک کاندیدا حضور دارد، تصمیم گرفتم به این حوزه بیایم / احساس تکلیف کردم

نامزد مجلس خبرگان رهبری، با حضور در برنامه ای تلویزیونی، گفت: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن روحبخش روز سه شنبه در اولین برنامه تلویزیونی خود که از سیمای خراسان جنوبی (شبکه خاوران) پخش شد، گفت: اگر ایران تهدید کند، بقیه به آن توجه خواهند کرد مثلا اگر خطاب به اسرائیل تهدید کند اسرائیل توجه خواهد کرد چون می داند مردم ایران در انتخابات شرکت کردند و با حکومت همراه هستند.

بنا بر روایت ایرنا، وی گفت: ایران با دیگر دول غربی فرق دارد چون آنها به آرای مردم توجهی ندارد ولی ایران متکی به آرای مردم خویش است.


وی در معرفی بیشتر خود اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال در حوزه علمیه قم و مشهد مشغول تحصیل و تدریس بوده ام، اخوان بنده هم ملبس به لباس روحانی هستند. این دوره شرایط حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت شده بود و احساس تکلیف کردم حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پر شور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آیین را قدردانی کنیم.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی گفت: مردم این استان از شرکت در جبهه های جنگ تا حضور فعال در پای صندوق آرا زبانزد هستند و طبق آمار از بالاترین حد نصاب آرا از این جهت برخوردار است و مکرر از رفقایی که توفیق تبلیغ را در خراسان جنوبی داشتند این موضوعات را شنیده ام.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان، یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

2727