شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی نژاد#انقلابی

بازار لیست دادن‌ها داغ شد/ معاون احمدی نژاد سِمت گرفت

بازار لیست دادن‌ها داغ شد/ معاون احمدی نژاد سِمت گرفت

ائتلاف جریان‌های انقلابی، لیست جامعه مدرسین را به عنوان عالی ترین نهاد حوزه‌های علمیه را به عنوان لیست مورد حمایت گروه‌های انقلابی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیست جامعه مدرسین تهران به عنوان عالی ترین نهاد حوزه‌های علمیه به عنوان لیست اصلی ائتلاف جریانات جبهه انقلاب برای انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری در تهران اعلام شد.

بنابر گزارش تسنیم، اسامی لیست جامعه مدرسین تهران بدین شرح است:

۱-عبدالجواد ابراهیمی فر ۲- علیرضا اعرافی ۳- احمد دانش زنده مومن ۴- قربانعلی دری نجف‌آبادی ۵- محمود رجبی ۶- حسینعلی سعدی ۷- غلامعلی صفایی ۸- سعید صلح میرزایی ۹- محسن قمی، ۱۰- محمود محمدی عراقی‌ ۱۱- غلامرضا مصباحی‌مقدم ۱۲- محمدعلی موحدی‌کرمانی ۱۳- سیدمحمد علی موسوی جزایری ۱۴- علی مومن پور ۱۵- محمدرضا ناصری کوچه بیوک ۱۶- غلامعلی نعیم آبادی

معرفی لیست ۳۰ نفره مورد حمایت شبکه سامان در روزهای آینده

همچنین ایلنا نوشت؛

بیش از بیست تشکل کاندیداهای منتخب شبکه سامان زیر نظر جبهه متحد مستقلین انقلابی با حضور متانی دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و حجت الاسلام قربانی رئیس ستاد انتخابات حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و آیت‌الله رازینی داوطلب انتخابات خبرگان رهبری در مسجد جامع نور واقع در میدان خراسان از کاندیداتوری این نامزد انتخابات خبرگان رهبری حمایت کردند.

در این مراسم آیت‌الله رازینی گفت: بنده در دوره های انتخابات های قبلی جریان سوم تشکیل دولت اسلامی را تحت عنوان دفاع از ارزشهای اسلامی مطرح کردم و از اقدام شما خرسندم.

متانی هم گفت: ما ایثارگران با جبهه متحد مستقلین انقلابی برای جبران کم کاری های جریان اصلاح طلب و اصولگرا به میدان آماده‌ایم تا با نصف جانمان که از جنگ باقی مانده خود را در راه تحقق شعارهای انقلاب اسلامی فدا کنیم.

حجت الاسلام قربانی هم در این مراسم ضمن حمایت از آیت‌الله رازینی گفت: ما برای تحقق مرحله سوم از مراحل پنجگانه تمدن اسلامی مد نظر امام خامنه‌ای حفظه الله یعنی تشکیل دولت اسلامی با قدرت وارد کارزار انتخاباتی شده‌ایم و بعد از رهبری، مجلس را دومین گزینه لازم می‌دانیم که باید با اسلامی شدن مجلس به معنای واقعی کلمه تشکیل دولت اسلامی را رقم بزنیم تا زمینه ایجاد جامعه اسلامی و تحقق شعارهای انقلاب که عدالت و پیشرفت و رفاه است محقق شود و مردم جهان بتوانند با الگوگیری از جامعه اسلامی، یک امت جهانی اسلامی را مطالبه کنند تا زمینه‌ ظهور حضرت فراهم شود.

لیست ۳۰ نفره مورد حمایت شبکه سامان روز سه شنبه این هفته و ۲۹۰ در سراسر کشور در شبکه سامان تحت عنوان جبهه متحد مستقلین انقلابی در روزهای آینده به محضر ملت شریف ایران برای انتخاب اصلح معرفی خواهد شد.

همچنین احزاب ثقلین، خدمتگزاران انقلاب اسلامی، صدای فرهنگیان و جمعیت آزادگان دفاع مقدس از لیست حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی حمایت کرده اند.

مسعود زریبافان سخنگوی ائتلاف امناء شد

همچنین بنابر گزارش ایسنا، در حکم سید نظام الدین موسوی خطاب به مسعود زریبافان آمده است: نظر به تجربه،تعهد، تخصص و اشراف جنابعالی بر موضوعات و با تایید شورای مرکزی ائتلاف امناء جنابعالی را به عنوان سخنگوی این ائتلاف منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اطلاع رسانی به موقع و دقیق در خصوص تصمیمات و اقدامات این ائتلاف در راستای انتخاب نامزدهای اصلح برای مجلس آینده و همچنین تبیین شرایط کشور برای افکار عمومی در جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و نیز ارتباط موثر با اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی بتوانید اقدامات لازم را برای تبیین برنامه های این جریان مردمی و انقلابی سامان دهید.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب و تشکل سیاسی اثر گذار در صحنه سیاسی کشور است که بنا دارد در انتخابات پیش رو لیست نامزدهای اصلح را ارائه دهد.

۲۱۹۲۱۵