شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#خودرو#قیمت#بازار آزاد

با ۳۵۵ میلیون خودرو پر فروش سایپا را بخرید / لیست قیمت انواع کوییک

اقتصاد با ۳۵۵ میلیون خودرو پر فروش سایپا را بخرید / لیست قیمت انواع کوییک

قیمت کوییک صفر و کارکرده در بازار آزاد را در این گزارش مشاهده کنید.

خودروی کوییک یکی از محصولات شرکت سایپا است که در دسته خودروهای شهری و کوچک قرار می‌گیرد. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن، موتور قدرتمند و مصرف سوخت کم، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای شهری در بازار خودرو جهان شناخته می‌شود. کوییک دارای فضای داخلی بزرگ و راحتی است که برای چهار نفر مناسب است. همچنین، این خودرو دارای امکاناتی مانند سیستم صوتی با کیفیت، است. به طور کلی، خودروی کوییک با قیمت مناسب و امکانات بالا، یکی از گزینه‌های مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی کوچک، اقتصادی و با کیفیت هستند.

بر اساس قیمت خودروهای کارکرده امروز، قیمت کوییک ساده دست دوم سال ۱۴۰۱ با ۳۸ هزارکارکرد ۳۳۵ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت کوییک دست دوم اس با ۱۱ هزارکارکرد ۳۷۸ میلیون تومان است. قیمت کوییک آر کارکرده سال ۱۴۰۱ نیز با ۲۶ هزارکیلومتر کارکرد ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت خودرو کوییک صفر در بازار آزاد را نیز در ادامه بخوانید.

قیمت-کوییک

بر اساس قیمت کوییک صفر در بازار آزاد، قیمت کوییک ساده صفر سال ۱۴۰۰ حوالی ۳۵۵ میلیون تومان است. قیمت کوییک اتوماتیک صفر نیز ۴۸۰ میلیون تومان است. بررسی قیمت محصولات سایپا نشان می دهد که برای خرید کوییک آر صفر باید ۳۸۰ میلیون هزینه کنید.

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.